Love me...

Love me...

haul hondos&wet n wild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλησπερα κοριτσια μου,σημερα θα σας δειξω τι αγορες εκανα...
Που τις ευχαριστηθηκα,παρα,παρα,πολυ!!!!!!!!!!!!!!!


 SHISEIDO,perfect rouge,RS 320!
Εψαχνα καιρο να βρω μια αποχρωση,διαφορετικη απο οσες εχω...
Ηθελα ενα μωβ καθαρο,δεν θελω αλλα φουξια,ροζ,και κοραλι...
Οπως εψαχνα σχεδον σε ολες τις εταιρειες,πανω κατω ολοι τις ιδιες αποχρωσεις βγαζουν...
Και παω στον παγκο της shieseido,και κατευθειαν το μαγικο χερακι μου,πηγε σε αυτο το θεικο κραγιον...
Με το που το εφαρμοσα,λεω επιτελους αυτο που εψαχνα,καθαρο μωβ!!
Καλα δεν σας συζηταω την αποδοση του,την πλουσια ενυδατωση του,το εκπληκτικο γυαλισμα του!!
Ενω ηθελα ματ,τελικα πιστευω αυτες οι υφες ειναι πιο θηλυκες,και αναδεικνυουν τα χειλη σουπερ...
Ματ εχω παρα πολλα,μαλλον απο σημερα θα προσπαθησω να παρω και αλλες αποχρωσεις απο αυτην την συλλογη της shiseido....
Eχω dior,estee,lancome,yvl,σαν αυτο το κραγιον που πηρα σημερα,τοσο μοναδικο,δεν ξαναειχα!!
Πλουσιο χρωμα που γεμιζει τα χειλη σας!!
Ειχε - 30%,το πηρα 23,75ε με την εκπτωση....
Να σας πω μου κρατησε 3 ωρες,μετα απο 1 ωρα ηταν ωραιο,αλλα οχι τοσο γυαλισμα στα χειλη και τοσο εντονο,αλλα πολυ ευχαριστημενη εμεινα,και τα χειλη μου μεταξι!!!








Λοιπον πηγα σε ενα μαγαζακι συνοικιακο,ετσι να ριξω μια ματια...
Και ειδα μπροστα μου ολοκληρο σταντ,της wet n wild,εχω ακουσει τοσα πολλα απο ολες
σας,αλλα εγω ειμαι ασχετη και δεν ξερω να παραγγελνω απο το εξωτερικο!
Κατευθειαν σταθηκα στα κραγιον,που ολες τοσο αγαπατε,και αγαπησα και εγω!
Lip color,πηρα ενα nude που ροζιζει,το Ε903C!!!
Ωραια αποδοση,γραφει κατευθειαν,ειναι ματ,αλλα οχι αυτα τα θεοξερα...


 Και το E907C,mauve outa here!
Μωβ........................
Πολυ ωραια αποχρωση και αυτη,και την φορας και πρωι και βραδυ!!
Bεβαια τα χρυσοπληρωσα,8 ευρω το ενα..........................
Εμαθα οτι τα παραγγελνετε με 2,50ε.......ΕΣΚΑΣΑ!!!!



Πηρα και ενα glamorous,δεν ειχα ξαναδοκιμασει,με τρελανε το χρωμα του,αν και καλοκαιρινο,
αλλα ειχε 2 ευρω μονο.....
Κοριτσια γραφει εκπληκτικα,διαρκεια δε ξερω να σας πω....
Νο 05!!Κοραλι-ροζ!

Επιτελους αγορασα,απο apivita,το balm,χειλιων με προπολη,για αυτο και αν εχω ακουσει τα καλυτερα!










WET N WILD,coverall,cream foundation,E816,FARLIGHT!
Το δοκιμασα και μου αρεσε οπως απλωθηκε στο δερμα μου,η καλυψη του και εχει ματ τελειωμα,αλλα οχι που εισαι σαν στοκος!
Η τιμη του 6.00ε......30ml..


ULTIMATE,MINERALS,POWDER FOYNDATION,04 FAIR!
Εκει εμεινα κοκκαλο,ρε κοριτσια τι θεικη πουδρα σε σκονη ειναι αυτη.....
Την αγαπησα με το που εκανα εφαρμογη στο προσωπο μου,αερινη,φωτεινη και την λιπαροτητα μου την κρατησε και 7 ωρες μακρια......Α Π Ι Θ Α Ν Η!!
ΤΑ 9,5 ΓΡ  6,00ΕΥΡΩ!!!




MAYBELLINE,SUPER STAY,24,021 NUDE BEIGE!
Λοιπον ξερετε ολες οτι εδω και 3 μερες εχουν τις πουδρες,μεικ-απ και ρουζ 9,90ε,
η maybelline!
Λεω κατσε να δοκιμασω,και κανω μια δοκιμη στο χερι μου απο το μεικ-απ,και λεω μανα μου,τι φανταστικο αποτελεσμα εχει....
Και το εφαρμοζω στο προσωπο μου,και παθαινω την πλακα μου,κοριτσια δε το πιστευα,γιατι η πουδρα της δε μου αρεσει καθολου,ειναι πολυ καλυπτικη,μπουκωνει το δερμα,και δε κραταει καθολου μακρια την λιπαροτητα...
Αυτο το μεικ-απ,ειναι συγκλονιστικο,υποτιθεται σε κραταει 24 ωρες ματ!!
Μου καλυψε ολες τις ατελειες μου,δε φαινοταν οτι φορουσα μεικ-απ,αλλα φαινοταν τοσο υγιες το δερμα μου και καθαρο,που δε χορταινα να κοιταζομαι στον καθρεφτη!!!
Τωρα το φοραω απο τις 7 το απογευμα,και ειναι υπεροχο ακομα...
Εχει spf 19!!!!
Παρα πολυ την ευχαριστηθηκα τελικα την αγορα αυτη,γιατι ημουνα σε διλημμα,επειδη δε μου αρεσει η πουδρα της!!!
Ενω το fix της radiant,ειναι λιγο σαν κολα,σα να με τραβαει και φαινεται οτι φοραω!!

INSIGHT,LOSS CONTROL,FORTIFYING SHAMPOO!
Το εχω δει απο το καναλι της σοφιας μας,εχει πει τα καλυτερα και την εμπιστευομαι..
Ειναι κατα της τριχοπτωσης,με βιολογικα εκχυλισματα,αγριοκαστανου,cuarana και μεντα.
Τα 500ml,9.00e!

Κοριτσακια μου γλυκα αυτα ηταν,μου αρεσανε ολα πολυ!
Αν εχουμε κατι κοινο,περιμενω σχολιο σας!!
ΜΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ







10 σχόλια:

ΔΑΝΑΗ ΜΑΡΙΝΗ είπε...

να τα χαρεις ολα!!!!υπεροχα τα χρωματα που διαλεξες!!!!σημερα πηγα σε ενα της γειτονιας μαγαζακι κ ειχε minerals κ τα προσπερασα μαλλον θα ξαναπαω αυριο....τα κραγιονακια της wet οντως τα πηρες λιγο τσιμπημενα .....φιλια πολλα

vasw roump είπε...

ΟΥΦΦ.......................δαναη μου εσκασα,νομιζα οτι τα παιρνετε 5,00ε και λεω οκ αλλα το παραεκανε αυτη,ειπαμε βγαλε αλλα οχι να βγαλεις αλλα 3 κραγιον,ελεοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δε τα ξερω τα minerals!!!!!!!!!!!καλα???

Domniki Sarri είπε...

Πολύ όμορφα τα κραγιόν!!Τρέλα!Μεγειά,σου κούκλα μου!

vasw roump είπε...

τρελα και αρρωστια ειναι η νεα ανακαλυψη απο την shiseido,αστα εχω παθει πλακα................και με αυτο που πηρα την αποχρωση!!σε ευχαριστω δομινικη μου,γλυκια....................μακια

Maria Pinto είπε...

Πολύ ωραία όλα, με γεια σου! Μου άρεσαν πολύ τα κραγιόν και ειδικά το πρώτο!

vasw roump είπε...

μαρακι μου το πρωτο ειναι ερωτας μεγαλος..................της shiseido λες??να πας να το παρεις θα σου πηγαινει πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!θα τρελαθεις απο ολες τις αποψεις!!!!!!!!!!!!!!!μακια

Chara Sotiropoulou είπε...

με γεια σου κοριτσάρα!!!καλά το πρώτο κραγιόν έρωτας δεν το συζητώ και σου πάει απίστευτα κιόλας!!!

vasw roump είπε...

καλως την χαρα μου,ναι και εγω επαθα εγκεφαλικο οταν το ειδα,ειναι σουπερ....................απιστευτη σειρα..και επιτελους ενα μωβ καθαρο..που εψαχνα...μεχρι ο καλος μου,μου λεει πολυ ωραιο κραγιον φορας.....σε φιλωωωωωωωωω

Natts Ts είπε...

Το κραγιόν της SHISEIDO μου άρεσε πάρα πολύ και δείχνει πολύ ωραίο στα χείλη σου! Με γεια σου!!!

vasw roump είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ NATTS ΜΟΥ,,,,,,,,ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ..............ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ..ΑΠΛΑ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ...ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤ,ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΟ ΧΡΩΜΑ ΤΡΕΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ 4 ΩΡΕΣ ΜΕΝΕΙ..ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ......ΣΕ ΦΙΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Δημοσίευση σχολίου