Love me...

Love me...

Φανταστικα καλλυντικα σε εκπληκτικες τιμες!!




Καλησπερα,χρονια πολλα με υγεια!!
Να εχουμε μια χρονια γεματη με πολλη χαρα!!
Εκανα καποιες αγορες,καλλυντικων,πολυ προσιτες αλλα εκπληκτικα αποτελεσματα!!
Παμε να τα δουμε....

1)H&M blusher 15 bronze...
Tο πιο απιθανο ρουζ σε χρωμα μπρονζε που εχω στην συλλογη μου..
Το ερωτευτηκα με την πρωτη ματια,η υφη του ειναι βελουδινη.
Η αποδοση του μαγικη,παει με ολα τα μακιγιαζ...
Δεν ειναι σαν αλλα που εισαι σαν κλοουν,ειναι πολυ σικατο!
Γενικα εγω δεν ειμαι του μπρονζε,αλλα αυτο ειναι το κατι αλλο σας λεω...
Και μου αρεσει τρελλα δεν εχει shimmer!
Aλλα εχει μια γυαλαδα φινετσατη!!
Μονο 5,00ε.....

2)Η&Μ highlighter powder.
Mε αυτο αν δειτε τι επαθα............
Συγκλονιστικο.το χρωμα του μπεζ που χρυσιζει και ροζιζει!
Το λατρεψα,το χρησιμοποιω και σαν σκια...
Μονο 4,00ε.

3)H&M σκουλαρικια..
Ροζ με χρυσο ο καλυτερος συνδιασμος ever!
Απλα μου αρεσανε πολυ και τα πηρα,οπως φημιζομαι σκουλαρικου!
5,00ε!

4)GOLDEN ROSE,mineral make-up,liquid powder,05.
Αυτο και αν ηταν η μεγαλη εκπληξη.....
Ενα μεικ απ που μπορω να το συγκρινω με της estee double wear!!!!!!!!
Το εβαλα απλα απο περιεργεια,λεω σιγα τι θα κανει??
Τι μου εκανε,μου καλυψε τα παντα,μου εστρωσε τελεια,δεν εβγαλα λιπαροτητα για 8 ωρες και δεν ειχα βαλει πριμερ..
Το δερμα μου ελαμπε,ηταν φωτεινο και δε φαινοταν να ημουνα παστωμενη...
Θεικο,ειναι ο νεος ερωτας μου....................
Εχει τελειωμα πουδρας,και εβαλα ελαχιστη πουδρα απο πανω.....
Με τις πουδρες της δεν εχω τρελάθει,που λενε τοσα,δοκιμασα μια που την εχω αδιαφορη!
Μονο 8,00ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


5)MD, LIPSTICK 02...
Απο το περιοδικο το πηρα και αυτο οπως και την σκουρα αποχρωση την κοκκινη..
Αυτο ειναι NUDE ΑΠΟΧΡΩΣΗ,πολυ γλυκια και καθημερινη...

6) H&M MATTE LIP PEN,first kiss!
Δεν ηξερα οτι εβγαλαν και σε ματ....
Ειναι παρα πολυ καλο βολικο και γραφει αμεσως!
Το χρωμα του μωβ απιθανο που κανει και φουξια...
Και ειχε και μια αλλη αποχρωση ροδακινι πορτοκαλι!
Πολυ καλο και για την τιμη του 4,00ε...
Και εχει καλη διαρκεια....

7)ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΚΕΤ..
Τα κοσμηματα που παιρνεις με τα κουπουνια.
NEOGLORY,ΜΕ SWAROVSKI...........
Ενταξει επαθα,αλλαλαλαλαλαλ,με το που το ειδα....
Γυαλιζει τοσο πολυ και δενει τοσο ωραια με αυτο το χρωμα το μπεζ..
Δε το βγαζω απο πανω μου!!!
Αρχικη 70,00ε με κουπουνια 20,00ε....
Το θεωρω πανακριβο,αλα μετα κουπουνια αξιζει!!!
Θα παρω και αλλα................

8)PERUMALL HONDOS!
Ειναι τα νεα αρωματα που εβαλα ο hondos.
Ειναι τυπου αρωματα....δε τα ονομαζει με τα ονοματα τους,γτ θα φανε κραξιμο τρελλο,απο τις εταιρειες...
Απλα ειναι με νουμερα....
Εχει εντυπωσιακο μπουκαλι,αλλα πανακριβα..και δεν εχουν καμια διαρκεια,,σε 2 ωρες δεν μυριζεις..
Εκει μου εκανε πλυση εγκεφαλου η πωλητρια,λεω κοπελια μου αστο τα εχω ψαξει ολα...
ΛΕΕΙ αυτα ειναι μοναδικα γνησια,δεν τα εχει κανεις.λεω ενα να ξερεις ολα βγαινουν απο το εργοστασιο της dromb,με κοιταγε σα ξωτικο δεν ηξερε τιποτα..
Λεει ξερετε 3 μερες ειμαι εδω...λεω το καταλαβα.....ασε που της βρηκα ολα τα αρωματα ποια ειναι!!
Ειχε χαζεψει με κοιταγε,λεει εχετε δικιο!!
Και εννοειτε οτι δεν θα ξαναπαρω απο εκει γτ ειναι πανακριβα!!!
Πηρα το allien miguler!




ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!
ΜΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ



 







10 σχόλια:

Vicky Marple είπε...

Τα σκουλαρίκια τα ροζ φανταστικά και το μεικ απ φαίνεται ενδιαφέρον, θα το τσεκάρω. Τα MD τα κραγιονάκια τα πήρα κι εγώ από το περιοδικό και τρελάθηκα με το κόκκινο ενώ το nude μου φάνηκε μέτριο. ¨Ολα ωραία πάντως, μου άρεσαν, φιλάκια πολλά!!!

vasw roump είπε...

βικακυ τελειο το κοκκινο και εγω για το nude δε τρελαθηκα αλλα καλουτσικο....τα σκουλαρικια τα αγαπησα......................μακια <3

Dina Sofia είπε...

Όλα πολύ όμορφα με γεια σου!! Το highlighter το έχω βάλει στο ματί εδώ και πολύ καιρό, ίσως είναι καιρός να το αποκτήσω!! Φιλιά :)

vasw roump είπε...

να το αποκτησεις τυχαια το ειδα σημερα και το πηρα ειναι φανταστικο!!!καλη χρονια με υγεια...μακιααααααααα

Fashion Frenesie είπε...

Φανταστικα

vasw roump είπε...

ευχαριστω πολυ fashion frenesie...καλη χρονια να εχεις!!!

Natts Ts είπε...

Με γεια σου! τα σκουλαρίκια είναι πανεμορφα! σκεφτόμουν και εγώ να δοκιμάσω αυτό της GR, Καλή χρονιά!!!

vasw roump είπε...

να το δοκιμασεις ειναι φανταστικο,επαθα μεγαλη πλακα...........δε φαντζεσαι ποσο ωραια στρωνει ........και ποσο τελεια καλυπτει αλλα οχι να φαινεσαι στοκος.................καλη χρονια με υγεια κουκλα μου!!

Kama Thomi είπε...

χαχαχα...τωρα ξύπνησε το HONDOS! την ιδια τρελα βλεπω εχουμε μ τ αρώματα!!!...

vasw roump είπε...

αστα να πανε οπως το ειπες αρρωστια,τρελλα!!!!!!!!!!!!!!δεν αξιζουν ομως του hondou,πολυ ακριβα μονο συσκευασια πληρωνεις!!!!!!!!!!!!μακιααααααααααααααα

Δημοσίευση σχολίου