Love me...

Love me...

Hondos&Sephora!!!!!!!!!!


Καλησπερα γλυκα κοριτσακια μου,ειστε καλα???
Ψωνησα καποια καλουδια απο hondo&sephora!
Παμε να τα δουμε ,μου αρεσουν πολυ..........
Ποσο χαρουμενη ειμαι οταν ψωνιζω καλλυντικα,σα μικρο κοριτσακι χαιρομαι....!!



Ποσα χρονια ειχα να ερωτευτω ετσι σκιες ματιων!!!
Παρα πολλα σας λεω,νομιζω ειναι οι καλυτερες σκεις ever που ειχα ποτε μου!!
SEPHORA velvet eyeshadow,waterproof\16 hr!!!
Πραγματικα σας μιλαω,τετοια αποδοση,και διαρκεια δεν εχω ξανασυναντησει...
Αφηστε για τις αποχρωσεις του,το μωβ αυτο το εψαχνα χρονια,ειναι αυτο που ηθελα...
Το πρωτο ειναι ενα φυστικι ασημι απιθανο,silver delight 02.
To δευτερο ειναι ενα χρωμα που συνδιαζεται με τα παντα,καφε γκρι,το λατρεψα,subtle gray,05.
Και το θεικο μωβ ever......plush purple 06....εχω καταενθουσιαστει!!
Λοιπον εννοειτε ειναι πολυ καλυτερες απο τις maybelline tatoo.....
Kαι τις πηρα τωρα με -40%,8,40ε εκπληκτικη τιμη βγαινει!!
Σας δειχνω τα μακιγιαζ που εκανα σαβ.κο,με τις σκιες αυτες!!





Το απογευμα πηγα μια βολτα στον hondo,να παρω την δοση μου!!

1)Schwarzkopf,gliss with lioquid keratin.
Εχω ακουσει πολλα,μυριζει τελεια,ειναι για πολυ ταλαιπωρημενα μαλλια!
Τελειο ξεμπλεγμα,περισσοτερη ανθεκτικοτητα,αναδομη τριχας εως 95%!

2)Loreal elvive,ολικη αναδομηση 5!
Επανασυσταση δομης,ζωντανια,απαλοτητα,αντοχη και λαμψη!
Εαν τα κανει ολα αυτα θα ειναι θεικο!!
Εχω δοκιμασει τα αλλα της elvive,αυτο οχι.....
Καλα να σας πω προσφορα σημερα που ειχε,400 ml 2.33e!

3)Yotuel,λευκαντικη οδοντοκρεμα,με υπεροξειδιο καρβαμιδιου!
Εγινε τοσο διαφημιση για αυτην την οδοντοκρεμα,ετρεξα να την παρω!
Εχω τρελα με τις λευκαντικες οδοντοκρεμες,ειπε ο υπευθυνος οτι τα λευκαινει τα δοντια,
σαν να εχεις κανει λευκανση,υπερβολη μου φαινεται!
Θα την δοκιμασω και θα σας πω!!
Ακριβη πολυ.τα 75 ml 8.00e!

4)Galenic,cauterets,masque exfoliant...
Oπως ξερετε θελω,συνεχεια να δοκιμαζω προιοντα περιποιηση προσωπου!
Ηθελα μια μασκα καθαρισμου,καποια αλλη να δοκιμασω.....
Μου ειπε η φαρμακοποιος οτι αυτη ειναι εκπληκτικη....
Αν και σαν εταιρεια πρωτη φορα την δοκιμαζω.
Ειναι μασκα απολεπιστικη για λιπαρο δερμα και φωτεινο!!
Χαριζει ματ οψη,λαμψη,και λειαινει την αναγλυφη οψη του δερματος.
Περιεχει πυριτιο,και ιχνοστοιχεια που μειωνουνμε φυσικο τροπο την εκκριση σμηγματος...
Εχει και αργιλο μεσα..
Θα την δοκιμασω και θα σας πω τα νεα..
Ειχε - 20% την πηρα απο 18ε στα 14,40ε τα 50ml.

5)VALEY mango-papaya,deodorant spray.
Επιτελους τα βρηκα,ποτε δε τα εβρισκα...
Φανταστικη μυρωδια,εχω ακουσει τοσο καλα σχολια,που το εψαχνα παντου!
Και το βρηκα και σε προσφορα1 + 1 ουαουου!
Χωρις προωθητικα αερια,χωρις αλουμινιο και δε φραζει τους πορους!
Τιμη 3,81ε!


6)SEPHORA monoi eau de tollete..
Kοριτσια τρελαθηκα με το που το μυρισα,ειναι το κατι διαφορετικο σας λεω..
Μενει ωρες,εχω παθει πλακα,ειναι  λουλαδατο....
Εχει και την κρεμα σωματος του...
Τα 7 ml 4.20e αλλα το πηρα 3.00e ειχε - 40%.

7)LOISIR ρολοι......
Το δωρο μου απο τον καλο μου....
Εκει να δειτε χοροπηδητο και ουρλιαχτα απο χαρα...........
Με το που το ειδα ειπα αυτο θελω επαθα ερωτα μαζι του!!
Ροζ χρυσος με ζιργκον!!!
Το λατρεψα!!!!!!



Πιατελες απο τα jumbo!
Σπανια θα παρω πιατελες,αυτες τις ειδα και εμεινα εκει και τις κοιταζα...
Λεω ποσο εκπληκτικες ειναι για την τουαλετα μου να βαλω τα αρωματα μου και τα κραγιον μου!!
Ποσο ρομαντικες και κοριτσιστικες!
3.οοε η μια!!
Θα παω να παρω και αλλες ειναι απιθανες για διακοσμηση μπανιου και δωματιου!!

Φιλες μου καλα χριστουγεννα με αγαπη!!
Να περασετε υπεροχα με ανθρωπους που αγαπατε και σας εκτιμανε...
Και οτι επιθυμειτε!!!
ΜΑΚΙΑ!












4 σχόλια:

Maria Pinto είπε...

Όντως φαίνονται εκπληκτικές οι σκιές! Απο Elvive κι εγώ έχω δοκιμάσει το κόκκινο αλλά όχι αυτό. Περιμένω γνώμη για την οδοντόκρεμα οπωσδήποτε! Με γεια σου και το πανέμορφο ρολόι! :-*

vasw roump είπε...

Μαρακι μου ευχαριστω πολυ...ναι να δουμε την οδοντοκρεμα.....καλα οι σκιες για μενα ειναι απιθανες ασε 13 ωρες τις ειχα στα ματια μου αθικτες σου λεω..λες και τις ειχα βαλει εκεινη την ωρα!!!και το ρολογακι μου το λατρεψααα.μακια καλες γιορτες <3

Valanti Sifalaki είπε...

μεγεια σου ολα!!! γι αυτο το σαμπουαν ακουω απο ολες τα καλυτερα,μαλλον απο οτι βλεπω θα το παρω και γω να δουμε αν εχει αποτελεσμα!!καλα ε οι σκιες μου αρεσαν πολυ ,παρολο που μου φανηκαν καπως ακριβες..Καλες γιορτες

vasw roump είπε...

Βαλαντη μου χρονια πολλα...οι σκιες πραγματικα για το αποτελεσμα που δινουν η τιμη τους ειναι εξαιρετικη..και τις πηρα με το _40%...8,40ε..το σαμπουαν μολις λουστηκα καλο μου φαινεται...

Δημοσίευση σχολίου