Love me...

Love me...

Αγαπημενα νοεμβριου!




Καλησπερα ομορφιες μου ειστε καλα??
Παμε να δουμε τα αγαπημενα μου και 2 νεα προιοντα που εχω αγαπησει παρα πολυ!!!!!!!
Βρε κοριτσια εχετε καμια λυση οταν βγαζετε κυστη στο προσωπο???
Νομιζα οτι ειναι σπυρι,αλλα δυστυχως δεν ειναι..εχει γινει τεραστιο και δε ζουλιεται με τιποτα...


1)Arkopharma,forcapil,βιταμινες κατα της τριχπτωσης..
Σημερα τις τελειωσα,θελει 2 κουτια για να δω αποτελεσμα...
Νομιζω εχω δει καποια βελτιωση,δε μαδαω τοσο πολυ..
 Ειναι βιολογικες.....εσεις εχετε δοκιμασει καμια που να ειστε ευχαριστημενες???

2)VICHY AOUALIA THERMAL.....
Ειναι η καλυτερη κρεμα που εχω δοκιμασει ever!!!
Kαι συνδιασμο με τον ορο του θεαματικο αποτελεσμα....
Το δερμα σουπερ ενυδατωμενο,εχει λεπτορευστη υφη και ματ τελειωμα...
 
Το Ιαματικό νερό της Vichy γνωστό για την αναζωογονητική και καταπραϋντική του δράση έχει την ικανότητα να διανοίγει τα κανάλια επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων και να διευκολύνει την μεταφορά του νερού στις επιμέρους ζώνες του προσώπου.
Αποκλειστικός συνδυασμός Ιαματικού Νερού της Vichy με 3 σάκχαρα: Υαλουρονικό οξύ, Aquabioryl, λ-Καραγενάνες.
Το Υαλουρονικό οξύ έχει την ικανότητα να δεσμεύει 1.000 φορές το βάρος του σε νερό και σε συνδυασμό..........


Με την κρέμα ημέρας Αqualia Thermal Δυναμικής Ενυδάτωσης, η  επιδερμίδα ενυδατώνεται άμεσα χιλιοστό προς χιλιοστό:
-24ωρη ενυδάτωση
-Ελαστικότητα
-Λείανση των γραμμών αφυδάτωσης
-Λάμψη


3)VICHY AQUALIA THERMAL,SERUM PUISSANT...
Σας εχω ξαναμιλησει στο προηγουμενο ποστ μου,ειναι νομιζω ο καλυτερος μεχρι τωρα που εχω δοκιμασει,απο ολους ομως!!!!!!!!!


Το  Serum δυναμικής ενυδάτωσης είναι ένας ισχυρός ορός που ενεργοποιεί την ομοιόμορφη κατανομή του νερού στις επιμέρους ζώνες του προσώπου.
Αποτέλεσμα: Όμορφη επιδερμίδα γεμάτη φρεσκάδα κάθε στιγμή



To Aqualia Thermal Serum Δυναμικής Ενυδάτωσης έχει λεπτόρρευστη water gel υφή με τεχνολογια Quick-Break που μεταμορφώνεται και γίνεται πιο ρευστή κατά την εφαρμογή για όμορφη επιδερμίδα γεμάτη φρεσκάδα κάθε στιγμή.
Απορροφάται άμεσα και προσφέρει έντονη αίσθηση ενυδάτωσης και άνεσης.


4)RADIANT,natural fix,03 beige!
Το ξαναθυμηθηκα,μου αρεσει πολυ,καλυπτει εκπληκτικα...

5)AVENE EAU MICELLAIRE ........
Νερακι καθαρισμου με βελτιωμενη συνθεση για τα λιπαρα δερματα....
Εχω δοκιμασει πολλα,αλλα νομιζω αυτο ειναι το αγαπημενο μου!!
Καθαριζει τελεια,απολυμαινει το δερμα σας,σας χαριζει δροσια και φρεσκαδα!!



 

6)LANCOME HYRNOSE,DOLL EYES!
Την αγαπω και η lancome ειναι κορυφη στις μασκαρες!

7)MAC 190,ΠΙΝΕΛΟ ΓΙΑ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ....
Εκπληκτικο το εχω χρονια,πανακριβο και ειναι αδικαιλογητο το πως ξεφτιζει η λαβη του!
Απο τον πρωτο μηνα εγινε ετσι.80,00 ευρω παρακαλω!!

8)ADEN liguic lipstick no 19!
Κορυφη ειναι,δεν φευγει με τιποτα γραφει απιστευτα!!!

9)GOLDEN ROSE,312!
Ασπρο μολυβι,το βαζω σαν βαση πριν τις σκιες και τα χρωματα ανδεικνυονται μαγικα.....
Και σαν περιγραμα στα χειλη  και απο πανω βαζω ακριβως το χρωμα μολυβιου που θελω,θεικο αποτελεσμα!!

10)DIOR,diorskin forever compact..........030 mediym beige!
Tην εχω ερωτευτει!!!!!!!!!!!!!!!!
Μεταξι η συνθεση της,καλυπτικη και μου κραταει ωρες την λιπαροτητα μακρια!

11)GOLDEN ROSE,VELVET MATTE LIPSTICK....
15,13,05 KAI 17!!!!!!!!!!!!!!
Tα ξερετε ολες,σας εχω μιλησει 1000 φορες,απλα συγκλονιστικα!!!!!!

ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!
ΜΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ




9 σχόλια:

ΔΑΝΑΗ ΜΑΡΙΝΗ είπε...

ολα υπεροχα βασουλα!!!!μολις τελειωσει το serum της benefit που εχω τωρα κ δεν εχω δει κ το τιποτα θα εναι η επομενη αγορα μου!!!να παρεις κ το 2 κ το 10 απο golden

vasw roump είπε...

καλως το κοριτσι μου...χαχχατα εχω και αυτα!!!!!!!!!!!!!τελεια ειδικα το 10!!να το παρεις το σετ αυτο της vichy εκπληκτικο ο ορος και η κρεμα τετοια ζωντανια και λαμψη το δερμα μου αλλο πραμα δε το πιστευω!!!!!!!!!μακιααααααααααααα

vasiliki vaso είπε...

τέλεια αγαπημένα...τον ορό τον δοκιμάζω και γω αυτο τον καιρό και μπορώ να πω οτι με εχει ενθουσιάσει

vasw roump είπε...

βασιλικη μου ειναι απο τους καλυτερους για μενα,και αν εχω δοκιμασει ορους!!!σε ευχαριστω πολυ κουκλα μου!!!!

Maria Pinto είπε...

Τι ενδιαφέροντα όλα! Δεν έχω δοκιμάσει κανένα εκτός απο τα Velvet Matte, τα οποία είναι λατρεία! Για την κύστη σου προτείνω να βάλεις πάνω της λίγο Tea tree oil το βράδυ πριν κοιμηθείς. Μπορείς να βρεις στα Body Shop.

Effie A. είπε...

πω πω! πολλά αγαπημένα!! αισθάνομαι κάπως που εφραψα μόνο για 6 :Ρ χαχα! Τ velvet matte τα αγαπώ. Έχω πολλές αποχρώσεις και θέλω να πάρω κι άλλες!!! Της radiant θα ήθελα να το δοκιμάσω αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι δε χρειάζομαι πολύ καλυψη οπότε θα μου είναι ψιλο άχρηστο :/ Χαχα. Φιλιά πολλά! Σε περιμένω και στο δικό μου blog :*

vasw roump είπε...

Μαρακι μου γλυκο αυτο βαζω 1 μηνα και δεν μου εχει κανει τιποτα,ισα ισα βλεπω οτι μου την φουντωνει περισσοτερο.....και βαζω τωρα fucicort και ηρεμησε καπως...νατ τα δοκιμασεις τα vichy αξιζουν......εφακι σε ευχαριστω τωρα παω γρηγορα να δω το μπλογκ σου..μακιαααααααααααααα κουκλες

Maria Pinto είπε...

Αλήθεια;;; Εμένα μου εξαφανίζει τα σπυράκια αμέσως το tea tree oil! Έχω ακούσει και για τη fucicort, θα την έχω στα υπόψη!

vasw roump είπε...

η καλυτερη ειναι η fucicort.....μα το εντοπησα μετα απο μερες.....λεω λες να ειναι αυτο............
μα το εβαζα και φουντωνα....μακιαααααααααααααααααααα

Δημοσίευση σχολίου