Love me...

Love me...

Αγαπημενα σεπτεμβριου!

Καλησπερα κοριτσια μου γλυκα,ειστε καλα??
Εγω ειμαι καλα ,καναμε και την βαφτιση μας,ολα ηταν υπεροχα,απλα μας τα χαλασε ο καιρος,δε τα καναμε στο κηπο μας,που ειχα κανει ετοιμασιες παρα πολλες,για τον στολισμο,και εσκασα...
Ειμαι πολυ χαρουμενη τοσα συγχαρητηρια δεν εχω ξαναπαρει ποτε στην ζωη μου!
Κανω και μια νεα προσπαθεια,ανοιξα σελιδα μαγειρικης,ζαχαροπλαστικης,και να αναλαμβανω,
παιδικα παρτυ,γαμους και βαφτισεις,γιατι ολοι μου ειπανε οτι πρεπει οπωσδηποτε να ασχοληθω με αυτο το επαγγελαμα...
Η νεα μου σελιδα ειναι αυτη,οποια θελει μου κανει like,https://www.facebook.com/vasiascrazykitchen...
Σας δειχνω καποιες φωτογραφιες απο την βαφτιση μας...










 Ολα τα εχω φτιαξει εγω οτι βλεπετε,διακοσμηση,στολισμο,γλυκα και μπισκοτα! 

Παμε να δουμε τωρα τα αγαπημενα μου,του σεπτεβριου! 


1)Dove, αποσμητικο το καλυτερο ever!!!
2)Gohnsons face care,ντεμακιγιζ ματιων,πολυ καλο,μυριζει εκπληκτικα,περιεχει
πολυτιμο νερο απο ανθος γιασεμιου!Εγω το εχω χρησιμοποιησει μονο για ντεμακιγιαζ ματιων,κανει και για ολο το προσωπο,θα το ξαναεπαιρνα.
3)Fructis,θρεψη και επανορθωση στη στιγμη,απο τα καλυτερα!
4)La roche-posay,gel moussant purifiant,ζελ καθαρισμου που καθαριζει και εξυγιαινει την λιπαρη 
επιδερμιδα! Καθαριζει την επιδερμιδα απο ατελειες και ερεθισμους,πολυ καλο,θελει ελαχιστη ποσοτητα,γιατι ειναι πολυ πηχτο σαν ζελ,απλα μου αρεσε λιγο παραπανω της avene!
5)Estee lauder,double wear,powder,μεγαλη αγαπη αυτη η πουδρα,εξαφανιζει την λιπαροτητα,
και το δερμα σου και χωρις μεικ απ,ειναι εκπληκτικο!
6)MD professionnel,no 801,απιστευτη σκια σε χρωμα μωβ με shimmer χρυσο,την φορας και στεγνη και για πιο εντονο αποτελεσμα βρεχεις το πινελακι σου!
7)Loreal skin perfection,το λατρευω το καλυτερο πριμερ,για ανοιχτους πορους και λιπαροτητα! 
8)MD volume lipstick,no 11,με υαλουρονικο οξυ που κανει τα χειλη ζουμερα και σεξυ,πολυ καλη διαρκεια,με την αποχρωση επαθα ερωτα!!!!

 9)Golden rose,velvet matte,no 13,τι να πω παλι για αυτα τα κραγιον,απιθανα...
Νεα αποχρωση φανταστικη,berry,θα τα παρω ολα λεμε........
10)Golden rose,velvet matte,no 04,το πιο ωραιο φωτεινο φουξια -ροζ χρωμα!!
11)Maybelline fit me νο 15,απο τα καλυτερα κονσιλερ οικονομικα...σταθερο,φωτεινο!
12)Golden rose,312,μολυβι ματιων σε ασπη αποχρωση,το βαζω σαν σκια σε ολο το ματι μου,γτ αναδικνυει τελεια τα χρωματα των σκιων!




ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ,ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΟΣΤ,ΣΗΜΕΡΑ,ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ!
ΜΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ




 


6 σχόλια:

Maria Pinto είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα όλα! Θέλω να δοκιμάσω την πούδρα απο Estee. Αν κρίνω απο το make up της που το έχω, πρέπει να είναι φοβερή. Το τζελ απο La Roche το έχω σε δείγμα και μου άρεσε, θα ήθελα να δοκιμάσω και της Avene που λες. Τα κραγιόν Velvet matte νομίζω τα λατρεύουμε όλες! Το Fructis τι είναι, σαμπουάν ή κοντίσιονερ;
Όσο για τη βάφτιση, ήταν πραγματικά όλα υπέροχα απο τις φωτογραφίες που είδα και έμοιαζαν φτιαγμένα απο επαγγελματία! Όντως να το ακολουθήσεις αφού σου αρέσει τόσο. Φιλάκια!

peli tselempi είπε...

πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου..μπράβο σου και καλά κάνεις και το κάνεις επάγγελμα!!!όσο για τα golden rose τα λόγια είναι περιττάαααα!!!φιλια!

vasiliki vaso είπε...

τι ταλεντο που εχεις ρε παιδι μου..τελεια πραγματακια εφτιαξες..τρελαθηκα με τα γλυκακια...

vasw roump είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...κοριτσακια μου γλυκα.....να την δοκιμασεις μαρακι την πουδρα ειναι η καλυτερη....εχω παρει πολλες σαν αυτη καμια.....ειναι κοντισιονερ θαυμα της στιγμης φανταστικο......ευχαριστω για τα καλα σας λογια για την βαφτιση....τα γλυκακια βασουλα μου,δε πιστευαν οτι τα εφτιαξα εγω λεγανε απο που τα εχουμε παραγγειλει.....ειναι η αγαπη μου μεγαλη,ηθελα ολα να του τα εχω τελεια...για πρωτη αποπειρα καλα τα πηγα!!!σας φιλωωωωω

Vicky Marple είπε...

Βασούλα μου, τέλειες οι φωτό, το λευκό μολύβι Golden Rose θα το πάρω οπωσδήποτε όπως και το κονσίλερ :)

vasw roump είπε...

ειναι πολυ ωραιο το μολυβι και τελεια βαση,για τις σκιες....και το κονσιλερ ειναι απο τα καλυτερα σε αυτην την τιμη!μακιαααααααααααααα

Δημοσίευση σχολίου