Love me...

Love me...

MAC PREP+PRIME!

Καλησπερα γλυκα μου κοριτσια????
Ειμαι πολυ απαγοητευμενη,δυστυχως με αυτο το προιον,που εχει γινει τοσο μεγαλος ντορος!!
Απιθανο,εκπληκτικο,μαγικο και πολλα αλλα....
Του εδωσα 3 φορες ευκαιρια και μια που το εφαρμοσαν στο καταστημα,τεσσερις δηλαδη!
Υποτιθεται εξαφανιζει πορους,και δεν εχεις ιχνος πλεον απο λιπαροτητα,ματ εντελως αποτελεσμα...
Δε κανει τιποτα απολυτως,το μονο που μου εκανε να μου βγαζει κοκκινα σπυρακια και να γυαλιζω,
πολυ πιο γρηγορα σε διαρκεια,απο οτι δε το φοραω!
Λεω ειναι καλοκαιρι,το πηρα πριν 3 μηνες,εχουμε καποιους ερεθισμους λογω θαλασσας και ηλιου,ιδρωνουμε πιο πολυ!
Σκεφτηκα γτ δεν μου αρεσει σαν προιον....λεω κατσε να το εφαρμοσω παλι τωρα που ο καιρος ειναι σαν χειμωνας!
Καταρχην το εβαλα πρωι,και εκει συνηδειτοποιω,οτι εχει μεσα γκλιτερ,λεω δεν ειναι δυνατον???
Τα ματακια μου κανουν στρασακια,πως ειναι δυνατον να εχει μεσα γκλιτερ,και να σβηνει πορους και να εξαφανιζει λιπαροτητα????????????
Το εφαρμοζω σε 30 λεπτα γυαλιζα σα λαδωμενη σαρδελα....
Ξαφνηκα βλεπω ολο σπυθουρακια και 2 με 3 κοκκινα σπυρακια....
Οποτε δεν εφταιγε η ζεστη,ουτε η θαλασσα ουτε ο ηλιος πριν 10 μερες...
Σημερα το πρωι λεω κατσε να του δωσω αλλη μια ευκαιρια,ξανα τα ιδια και χειροτερα....
Και παω στο hondo χαλανδριου που το ειχα αγορασει απο εκει και ξερω την κοπελα...
Της λεω με βλεπεις ειμαι μιση ωρα που το φοραω,εβαλα ελαχιστη ποσοτητα,πριν καθαρισα το δερμα μου με σαπουνι,λοσιον και την κρεμα που αφηνει το δερμα μου ματ...
Με κοιταγε λεει αδυνατον??αυτο ακριβως της λεω....
Μα της λεω ειναι δυνατον να εχει μεσα γκλιτερ,και να εξαφανιζει πορους και λιπαροτητα δε ΓΙΝΕΤΑΙ!
Και εγω δεν ειχα δει οτι εχει γκλιτερ οταν μου το εφαρμοσες εδω,και μου ελεγες ειναι εκπληκτικο σαν βαση και  οτι οι ποροι σου δεν υπαρχουν,και ετσι το πηρα...
Λεει ναι εχει γκλιτερ,την κοιταγα......μου λεει βασω μου,δεν σου ταιριαξε στο δερμα σου με τιποτα........
Απιστευτο μου λεει,εγω δεν κανω μακιγιαζ χωρις αυτο το προιον!!!
Το θεμα ειναι οτι κλαιω τα 30 ευρουλακια και δουλεια δεν εκανα...........
Συμπερασμα δεν ξανακαουω καμια τοσο φανατικα,η καθε επιδερμιδα αντιδραει διαφορετικα...
Απλα λεω mac, εχω ακουσει και εχω δει τοσα.δεν μπορει θα ειναι μαγικο!!!!!!
Αυτο ομως που ειναι για μενα θεικο....ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ....ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΑ 4 ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ!!!!!
LOREAL SKIN PERFECTION.MAGIC TOUCH INSTANT BLUR....

Το πηρα σημερα,ειναι μεγαλος ερωτας,λες και το δερμα το αγγιξε μια νεραιδουλα και μου το εκανε μεταξι,λειο χωρις πορους και γυαλαδα.....
Το εφαρμοζω σε ολο το προσωπο μου,αν και λεει τοπικα,αλλα μου ειπε η κοπελα και σε ολο το προσωπο μπορειτε!
Χαριζει ομοιομορφη οψη,λειαινει τους πορους,καλυπτα την οποιαδηποτε ατελεια!
Εχει ελαφριες χρωστκες,που γινεται ενα με το χρωματικο μας τονο,φυσικο αποτελεσμα!
ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΟ!!
Λενε ειναι ακριβο,ειναι λιγο τσιμπημενη η τιμη του,15ml 14ευρω!
Αλλα δε με νοιαζει καθολου,με αυτο το εκπληκτικο αποτελεσμα που μου χαριζει και θελει ελαχιστη ποσοτητα!!

Περιμενω σχολια σας και για τα 2 προιοντα,αν τα εχετε δοκιμασει?????

7 σχόλια:

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

Κρίμα που δεν σου ταίριαξε δεε εχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο !!! φιλία

ΔΑΝΑΗ ΜΑΡΙΝΗ είπε...

αχ βρε βασουλα!!!!!!τοσα λεφτα για το τιποτα....κριμα παντως κ αν σου πω οτι ειχα μπει στον πειρασμο να το παρω???τωρα με το τιποτα δεν το αγοραζω

Natts Ts είπε...

όσο και αν αγαπώ τα προϊόντα μακιγιάζ της (σκιές, ρουζ, πούδρες, κραγιον) τόσο δεν μου αρέσουν τα δερμοκαλλυντικά της. Όποια έχει λιπαρό δέρμα ή ακμή θα πρέπει να μείνει μακριά απο Foundation, κρέμες κτλ.

vasiliki vaso είπε...

την εχω παρει και γω αλλα δεν την εχω δοκιμασει ακομα.,.,μη μου λες τετοια θα τσιριξω..μακαρι να μου ταιριαξει εμενα

vasw roump είπε...

συμφωνω απολυτα natts!!!τωρα βασουλι μου μακαρι αν σου ταιριαξει,θελω να μου πεις!!μακιααααα

Vicky Marple είπε...

α, καλά κάνω και δεν αγοράζω τίποτε άλλο από mac εκτός από κραγιόν και ρουζ. Την έχω πατήσει στο παρελθόν και με μέικ απ και με κονσίλερ και τα πέταξα. Πάντως κι εγώ κάποια στιγμή είχα σκεφτεί να το πάρω αυτό, πολύ ωραίο ποστ φιλενάδα μπράβο!

vasw roump είπε...

βικακυ εντελως ακυρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και ποσα ειχα ακουσει!!!!!!!!!!!!μακια

Δημοσίευση σχολίου