Love me...

Love me...

προιοντα με αληθινα αποτελεσματα....




Τσα ξαναγυρισα να σας πω πως καθαρισε το δερμα μου,με υπομονη και επιμονη,
και με πολλες δοκιμες....
Ξαφνηκα εδω και ενα 6 μηνο,το δερμα μου κατι επαθε τρελαθηκε!!
Ειχε απο ολα το μενου,κοκκινιλες,σπυρια,ανομοιομορφια!!!!
Ειχα τρελαθει γιατι γενικα ολοι μου λεγανε τι ωραιο δερμα εχω....
Με ματιασανε....Εχω δοκιμασει τα απειρα καλλυντικα...
Μερικα δεν κανουν τιποτα ειναι μονο για να πεταμε τα λεφτα μας...
Και αυτο που μου την δινει στα νευρα,ειναι που ξαφνηκα γεμισαμε blogger,
youtuber,αλλα ασχετες εντελως,απιστευτο!
Και το χειροτερο που με τρελαινει,ειναι που οι εταιρειες τους στελνουν δωρα καποια προιοντα,
τα θεοποιουν,και ειναι αχρηστα,αλλα το τζαμπα αυτα κανει....
Παμε να σας δειξω τι εκανα,συστηματικα....
Δε λεει κατι, να δοκιμασεις 2 φορες καποιο προιον, και να θες να σου κανει θαυματα!


 Σας ειχα πει πριν ενα χρονο αυτον τον ορο ποσο τον αγαπω....
Ειναι ο μονος ορος που εχω δοκιμασει που κανει θαυματα...
Καταρχην την ανομοιομορφια την εξαφανιζει.
Λειαινει την επιδερμιδα,σβηνει τα σημαδια,κοκκινιλες τις εξαφανιζει,
το δερμα σου φαινεται να ακτινοβολει απο υγεια!
Αν και ειχα αρρωστησει και με  της dior,που σας εχω κανει post...
Aλλα δεν ειδα αυτη την διαφορα που βλεπω με τον vissionare!
Tο καταλαβα τωρα που τον χρησιμοποιησα 1 μηνα καθε πρωι και βραδυ!
Ειδα αποτελεσματα,και μετα καταλαβα οτι αυτος ο ορος με βοηθησε τοσο πολυ!!
Τελικα τον ειχα αδικησει λιγο,ειναι θαυματουργος..............



 Να σας πω οτι ειμαι πολυ συνεπης με την περιποιηση του προσωπου μου!!
Δε κοιμαμαι ποτε βαμμενη,και να μην εχω βαφτει παντα θα καθαρισω το δερμα μου και θα το ενυδατωσω,πρωι βραδυ ο καθαρισμος μου!
Δυο φορες την εβδομαδα κανω μασκες καθαρισμου και λαμψης!
Το πηλινκ το εκοψα γτ με ερεθιζε πολυ και γεμισα πιο πολυ κοκκινιλες!
Αγαπησα παρα πολυ της dior την λοσιον σας εχω πει τα παντα σε προηγουμενο post!
Tωρα που την τελειωσα,πηρα της clarins εξισου καλη,αυτη η λοσιον βρε κοριτσια εχει ενα αρωμα εκπληκτικο λες και φορας αρωμα....
Την πηρα γτ ειναι 400ml και την πληρωσα για 200ml μονο 25,00ε!!!
Ειναι απο τις πολυ καλες εταιρειες,οπως εχω και την λοσιον λαμψης που για μενα ειναι νουμερο ΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απλα να σας πω την αληθεια μου,της dior μου αρεσε ενα τσακ παραπανω!!!!
DIADERMINE GEL,ΝΤΕ,ΜΑΚΙΓΙΑΖ!!
AVENE CLEANANCE GEL.......
LA ROCHE-POSAY,EFFACLAR DUO!Εχω παθει πλακα με την συγκεκριμενη κρεμα,κανει οσα λεει!Μειωνει τις ατελειες,λειανει το αναγυφο της επιδερμιδας,εξαφανιζει τους φραγμενους πορους!
Επανορθωνει τις σοβαρες τις κοκκινιλες και καφε σημαδια και βεβαια τους πορους!!!
Δροσερη υφη,ζελ κρεμας,24 ωρη ενυδατωση,και ματ αποτελεσμα!
Απλα ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!
Η τιμη της τα 40ml μονο 14,00ε!!!!!!!!!!!!
BIOTHERM,PURE FECT SKIN......Και αυτη κρεμα για απολυτη καθαρη επιδρμιδα,εναλλαξ τις φοραω!
APIVITA WITH GREEN CLAY,ΜΑΣΚΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
APIVITA ME THN ΠΡΟΠΟΛΗ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!
ΚΟΡΡΕΣ EΠΑΝΟΡΘΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ΥΠΝΟΥ,ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ!
Τα λογια ειναι περιττα για αυτην μασκα υπνου,ειναι συγκλονιστικη!!
Κοριτσια αυτα χρησιμοποιω και το δερμα εχει γινει πολυ καλο,ολα αυτα ειναι για επιδερμιδες μικτες,
λιπαρες!!
Ειναι ολα με δικα μου χρηματα αγορασμενα,ειναι η προσωπικη μου εμπειρια!
Μακιαααααααααααααααα




4 σχόλια:

Maria Pinto είπε...

Μόνο την Effaclar έχω δοκιμάσει και είναι όντως πολύ καλή. :-*

vasw roump είπε...

μαρακι μου ομορφο ολα οσα λεω ειναι φανταστικα προιοντα,σε εμενα δουλεψανε παρα πολυ!!! σε φιλω γλυκααα

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

πολύ ωραίο πόστ !!! την μάσκα ύπνου την πήρα κ εγώ ακόμη δεν την εχω δοκιμάσει :))) φιλιά !!!

vasw roump είπε...

δεσποινακι μου σε ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!να την δοκιμασεις θα ξετρελαθεις!μακια

Δημοσίευση σχολίου