Love me...

Love me...

μαγικο προιον για τους πορους και την λιπαροτητα!!!!!!!

Καλημερα φιλεναδες μου,γλυκες!!!Ολα καλα??
Ελα να μπαινουμε σε ρυθμους χειμωνιατικους.
Λοιπον οπως ξερετε 2 φορεςτην βδομαδα θα κανω την πιο ωραια μου βολτα,στο hondo!
Eχω στερηση ρε κοριτσακια μου αν δεν παω,κατι μου λειπει!
Ευτυχως σημερα δεν ειχε κοσμο,και δεν ειχε και τις σπαστικες πωλητρεις να ειναι απο πισω σου,
και να σε παρακολουθουν λες και εισαι ο χειροτερος εγκληματιας!!
Φυσικα αλωνισα και το ευχαριστηθηκα.....χαχαχαχαχχααχαχχα.
Καλα με ξερουν ολες οι κοπελες εμενα,και μου φερονται καλα,αλλα ειναι και κατι ξυνες....
Πηγα  μπροστα απο το stand της loreal......λεω σημερα θα κανω δοκιμες...
Γιατι πολλα που παιρνω δε μενω ευχαριστημενη.....
Λεω θα δοκιμασω το magic touch,το ειχα βαλει καιρο στο ματι αλλα το προσπερναγα...
Γιατι ηδη εχω αγορασει της mac για πορους και γυαλαδα και το εχω βαλει μονο 2 φορες...
Οταν το δοκιμασα δε περιμενα σε καμια περιπτωση αυτο το μαγικο αποτελεσμα....
Καταρχην εξαφανιστηκαν οι ποροι μου και κατευθειαν το δερμα μου μεταμορφωθηκε...
Λεω μπα η ιδεα μου ειναι????περναει λιγο η ωρα, 10 λεπτα, και παω και βαζω και της bourjois
ενα μεικ απ....βλεπω τεραστια διαφορα μα τεραστια,ποσο ωραια μου εστρωσε το μεικ απ...
 Εξομαλύνει τους πόρους και τις ανωμαλίες: στοχευμένη εφαρμογή χάρη στο απλικατέρ με τη στρογγυλεμένη άκρη. Είναι το μαγικό άγγιμα που σας προσφέρει την ιδανική περιποίηση προσώπου!
 Φιλες μου,το εβαλα στις 13.00 το μεσημερι και χωρις πουδρα σας πληροφορω μεχρι τωρα το δερμα μου,δεν εχει βγαλει την παραμικρη λιπαροτητα,και το δερμα μου φαινεται πορσελανινο....
Το μαγικο που εχω ξετρελαθει δεν υπαρχουν ποροι!!!!!!!!!!
Καμια σχεση με της garnier,το αθλιο που με γεμισε σπυρια....
Και ναι ειναι και καλυτερο και απο της mac!!!
Oποια κοπελα ταλαιπωρειται,απο λιπαροτητα και πορους,δεν υπαρχει κατι πιο ιδανικο απο αυτο το προιον!!!!!!!!!!!!!
Το αγαπησα παρα πολυ και ειναι αυτο που εψαχνα χρονια και σας ξαναλεω δεν εχω βαλει πουδρα!!!!!!!!
Η τιμη του 14,00ε αξιζει απιστευτα για την τιμη του!!!
Σας φιλω γλυκα,αν το εχετε δοκιμασει,θελω την γνωμη σας....
Εννοειτε οτι αυριο παω να το παρω!

9 σχόλια:

ΔΑΝΑΗ ΜΑΡΙΝΗ είπε...

μωρε λες????δεν νομιζω να υπαρχει χειροτερο απο της garnier ....με τις ρυτιδουλες του μεσοφρυδιου λες να κανει τιποτα????

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

πολύ ωραίο ποστ εγώ εχω δοκίμασει τησ garnier και με έχει βόλεψει αρκετά !!! φιλιά

vasw roump είπε...

κοριτσια σας λεω εκπληκτικο και το τεσταρα και σημερα και χθες το φοραγα 12 ωρες αψογο.της garnier το σιχαινομαι!!!!!!!!!!!!μακιααααααααα

vasiliki vaso είπε...

μου αρεσε και μενα το συγκεκριμενο..θελω να δοκιμασω και της garnier Ομως για να δω ποιο ειναι καλυτερο

vasw roump είπε...

βασιλικη μην το δοκιμασεις το garnier,ειναι για πεταμα..................
απαισιο!!!!!!!!!!!!!!!

Natts Ts είπε...

Έχω το ίδιο primer αλλά στην Αμερικάνικη έκδοση και όντως είναι πολύ καλό!

vasw roump είπε...

μα σας λεω τρελαθηκα με αυτο το προιον,καλυτερο και απο της mac!makiaaaaaaaaaa

Lila Amanatidou είπε...

Τελευταία παρατήρησα ότι οι πόροι μου έγιναν πιο εμφανείς...Μάλλον θα το δοκιμάσω:)

vasw roump είπε...

ΛΙΛΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΡΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ..ΑΣΕ ΤΟ ΜΕΙΚ ΑΠ ΣΤΡΩΝΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ,ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ!!ΜΑΚΙΑ

Δημοσίευση σχολίου