Love me...

Love me...

αγαπημενα αυγουστου!!!

Καλησπερα αγαπες μου,τι κανετε!!
Καλο μηνα,και να εχουμε ενα ομορφο φθινοπωρο!!
Παμε να δουμε τα αγαπημενα του αυγουστου,κυριως ειναι προιοντα για τα μαλλια μου,
γτ πεφτουν με εντατικο ρυθμο,βλεπω να μενω κουρουπα,ειχα να τα βαψω και 4 μηνες!!
Παντως η θαλασσα κανει,πολυ κακο στα μαλλια!!!!




1)Δαφνελαιο,το ξαναρχισα 2 φορες την εβδομαδα....νομιζω οτι μου κανει καλο!!
Το αφηνω 2 με 3 ωρες....κανει τονωση του τριχωτου της κεφαλης!!

2)Schwarzkopf,supersoft,cream&oil,shampoo!!
Περιεχει  arganoil και ανθη βανιλιας,μυριζει υπεροχα και τα μαλλακια ειναι σαν μεταξι!

3)Garnier fructis,θρεψη και επανορθωση!!
Πραγματικα κανει θαυματα,ειναι απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει..
Κατευθειαν εκει που τα μαλλια μου ειναι συρμα,με το που το εφαρμοζω μεταξι γινονται!
Λατρευω το αρωμα του!!

4)Sanex intinosept,sensitive,υγρο καθαρισμου,για την ευαισθητη περιοχη! 
Εχει χαμομηλι,ειναι οτι καλυτερο μου εχει πει ο γυναικολογος μου να κανουμε και πλυσεις με χαμομηλι,δεν εχει parabens,και 0% χρωστικες!!!
Οποτε νομιζω ειναι απο τα καλυτερα σαν προιον!!!
Και δε νοιωθω τσουξιμο,με καποια αλλα καπως ερεθιζομουνα! 

5)KORRES αγριο τριανταφυλλο,μασκα υπνου!
Σας εχω ξαναμιλησει,ειναι πολυ καλη σαν αποτελεσμα..
Αλλα θα το δω αυτο οταν τελειωσω ολο το βαζακι!
6)APIVITA,μασκα με αργιλο!!!!!!!!!!
 Φανταστικη,απλα!!!!!!!!!!!



7)Caribbean vanilla,κρεμα σωματος!!
Την ξαναθυμηθηκα,ειναι η πιο τελεια μυρωδια,αυθεντικης βανιλιας!!

8)Perfume&shoap,τυπου χυμα αρωματα!!
Μαλλον τα ειχα αδικησει οταν τα πηρα τον μαιο,δεν ξερω τα φορεσα καμια βδομαδα,
και δεν μου μυριζανε,ηταν η ζεστη τι να πω...
Ολο τον αυγουστο τα ευχαριστηθηκα πολυ...
Civenchy ange ou demon,απο τα ωραιοτερα αρωματα που υπαρχουν για μενα,μου παει πολυ!
Burberrys brit,απο τα παλια μου αρωματα που δεν ξεχνω!!!!! 

9)Αυτα τα σκουλαρικια τα φουξια,ειναι η αδυναμια μου....
Τα πηρα τωρα το καλοκαιρι,μονο αυτα να φορας και εσαι κουκλα!!
Οτι γυαλιζει πεθαινω!!!!!

10)Radiant,magna lash.....
Nαι,ναι,ναι στεγνωσε και ειναι απιθανη!!!!!!!!!!!!
Οι βλεφαριδες μου φαινονται σαν ψευτικες!!!
Οταν την πηρα μουτζουρωνομουνα πολυ,και ειχα νευριασει....

11)LOVIE  &GOLDEN ROSE lipstick!!!
Ενας συνδιασμος χρωματων μαγικος...........
Παει με ολα τα μακιγιαζ,και αν ποτε δε φοραγα ετσι ανοιχτα,τελικα μου αρεσει πολυ
το αποτελεσμα.........
lovie no61&golden rose no 126........

Αυτα ειναι τα αγαπημενα μου,εαν εχουμε κατι κοινο,θα θελα να δω τα σχολια σας!
Μακιααααααααααααα

 

 







7 σχόλια:

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου !!!

vasw roump είπε...

καλημερα γλυκο μου δεσποινακι!!!!!!!!!!!

Dina Sofia είπε...

Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!! Αχ αυτή η μάσκαρα είναι καιρό τώρα στην wish list μου,πρέπει να την αποκτήσω σύντομα!!
Φιλιά :)
http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr/

vasw roump είπε...

ντινα σοφακι οταν την πηρα δεν την ηθελα καθολου,χαλια γινομουνα,πολυ προιον εβγαζε και ετρεχε καπως...τωρα που στεγνωσε ειναι εκπληκτικη!!!!!!!να την παρεις!!!!!!!!!μακια

vasw roump είπε...

γραφτηκα κοριτσακια στο μπλογκ σας!!!!!!!!!!!

Χαρά Σωτηροπούλου είπε...

η κρέμα σώματος απλά θεική!!!το δαφνέλαιο το χρησιμοποιώ και εγώ αρκετά συχνά!!!πολύ όμορφα όλα!

vasw roump είπε...

χαρουλα μου γλυκια,το δαφνελαιο κανει δουλειτσα για την αραιωση των μαλλιων,τα δυναμωνει.μακιααααααααα

Δημοσίευση σχολίου