Love me...

Love me...

τι χρησιμοποιω αυτο τον καιρο για το μακιγιαζ μου!




Καλησπερα κοριτσια μου,εχουμε καιρο να τα πουμε γτ ασχολουμαι με την βαφτιση,
του λατρεμενου μου ανηψιου,να την οργανωσω...
Λοιπον θα σας δειξω καποια προιοντα μακιγιαζ που ειμαι πολυ ευχαριστημενη,απο ολες τις αποψεις..
Τα πιο πολλα ειναι ευρειας καταναλωσης,το μονο που ειναι ακριβο ειναι η bb μου!!
Εχω αγαπησει πολυ την golden rose,για μενα ειναι η καλυτερη εταιρεια οικονομικη,με προιοντα αξιολογα!

1)Essence,sun club,02,all in one!!
Ειναι υπεροχο,το λατρευω,το χρησιμοποιω σαν σκια  ,σαν ρουζ και bronzing highlighter!
Tα χρωματα του τα αγαπω τοσο πολυ και μου ταιριαζουν....
Ειναι ενα θαυματουργο προιον για μενα,μυριζει υπεροχα....
Η διαρκεια του μαγικη!

2)Maybelline,super stay 14hr.....
Σας εχω ξαναμιλησει την λατρευω αυτην την σειρα!!!!!!!!!!!
Τα εχει ολα απιστευτα χρωματα,διαρκεια,στρωνουν τελεια και μενουν ωρες!!!
Το 120 NEON PINK, το ωραιοτερο φουξ χρωμα!!!

3)Golden rose velvet matte...07!
Aυτο το κραγιον και αυτην την αποχρωση κυριολεκτικα την εχω λιωσει!
Ειναι για καθε περισταση,πρωι,μεσημερι βραδυ μα παει παντου!!!
Βελουδινο αποτελεσμα,αψογη εφαρμογη,διαρκεια 2 ωρες σε εμενα....
Θα παρω ολα τα χρωματα αυτης της σειρας γτ αξιζουν!!!
Με οτι μακιγιαζ κανω αυτη η αποχρωση ταιριαζει απολυτα!

4)Golden rose compact powder 62!!!!!!
Aλλη ηθελα να αγορασω και μπερδευτηκα,αλλα μου βγηκε πολυ καλη...
Κραταει την λιπαροτητα,στρωνει ωραια,δε κομπιαζει...
Το μονο που η υφη της δεν ειναι βελουδινη,ειναι καπως αγρια,αλλα δε πειραζει..
Η αποχρωση αυτη ειναι ακριβως για το καλοκαιρι,ενω φαινεται σκουρη,δενει αψογα με την επιδερμιδα μου!!!
Κανει και για κοψιματα πολυ καλη δουλειτσα κανει!!

5)Lovie κραγιον,νο 61!
Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΡΟΣΕΡΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ,ΤΟ ΦΟΡΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.......
Διαρκεια 2 ωρες και αυτο καλα στρωνει,οχι σαν τα velvet golden rose..
Αλλα για 2 ευρουλακια σουπερ!!!!!!!!!

6)Yvses saint laurent bb,τα λογια ειναι περιττα........
Αξιζει τα λεφτα της,δε χρειαζεσαι ουτε ενυδατικη ουτε αντηλιακη ουτε μεικ απ...
Τα κανει ολα αυτη η θαυματουργη bb!!

7)Seventeen...no 45 funky purple passion!
Αυτο το κασσετινακι δε το ειχα σε εκτιμηση,το εχω 4 χρονια...
Εκανα χαζομαρα ειναι φανταστικο,κανει πολλα μακιγιαζ  με αυτα τα 3 χρωματα...
Γραφουν απιστευτα καλα,και η διαρκεια εξαιρετικη! 

8)MAC,painterly!
Δε κανω μακιγιαζ πλεον χωρις αυτο το προιον....
Ειναι βαση ματιων,εγω το χρησιμοποιω τοπικα και καλυπτω ολες τις ατελειες μου!!
Εχει εξαιρετικη αποδοση,μου καλυπτει τα παντα και δε φαινεται τιποτα,δηλαδη βαζω αυτο και πουδριτσα καποιες φορες πρωινα και ειμαι ετοιμη!!!

9)Golden rose,eyeliner,333!
Επαθα πλακα με τα μολυβια των ματιων της....
Απο τις αποχρωσεις της,την διαρκεια τους,και δεν μου τσουζουν τα ματια...
Εννοειτε οτι δεν ξαναδινω 30ε για μολυβι ματιων...
Αυτο ειναι ενα υπεροχο σμαραγδι σκουρο,μου αρεσει αφανταστα.... 












Γλυκα μου κοριτσια με αυτα εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενη και οικονομικα!!
Εαν εχουμε κατι κοινο περιμενω σχολια σας!!
Μακιαααααααααααα





2 σχόλια:

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

Πολύ ωραία όλα εχω κ εγώ τ βάση από mac φιλία !!!

vasw roump είπε...

καλημερα δεσποινακι,ναι ειναι ολα πολυ καλα.....καλα η βαση αυτη κανει φανταστικο το να καλυπτεις ατελεις ειναι σταθερη!!!μακια

Δημοσίευση σχολίου