Love me...

Love me...

οτι χειροτερο εχω δοκιμασει!!!

Καλησπερα θα σας μιλησω για ενα προιον,που ειναι το χειροτερο για μενα...
Οτι σας λεω,ειναι με δικα μου χρηματα,αγορασμενο,για αυτο δε χαιδευω τα αυτια κανενος..
Του εδωσα ενα μηνα,ευκαιρια να το δοκιμασω,οσο το εφαρμοζα τοσο με απαγοητευε!
Το αγορασα γιατι ειχα ακουσει τα φοβερα οτι κανει....δεν κανει τιποταααααα..
Το μονο που κανει ειναι να φαινεται η επιδερμισα σου,απαισια.....




Kαταρχην να σας πω,οτι το παλεψα πολυ,με αυτο το προιον..
Η υφη του ειναι ενδιαμεσα βαζελινης και κρεμας...
Υποσχεται οτι σβηνει,ρυτιδες,που εμενα μου τις τονιζε..
Εξαφανιζει πορους και ατελειες,δεν ειδα την ελαχιστη διαφορα στο προσωπο μου...
Λιπαροτητα οτι και αυτην την εξαφανιζει,αυτο και αν ειναι ψεμα.....
Κοριτσια φανταστειτε και εβαζα πριν τον ορο μου,την κρεμα μου που ειναι anti-shine..
Υστερα εβαζα, υποτιθεται το θαυματουργο primer,σε μιση ωρα το μακιγιαζ μου ελιωνε,κυριολεκτικα!
Λεω την πρωτη φορα,ιδεα μου ειναι,μηπως κατι δεν εκανα καλα????
Την δευτερη το ιδιο,και χειροτερο,λιπαροτητα απιστευτη,οι ποροι φαινοντουσαν πιο μεγαλοι..
Εξακολουθησα να το εφαρμοζω να δω,ποσο πολυ θα με απαγοητευε....
Μου εβγαζε σπυρια,αν και δεν εχω ρυτιδες,μια δυο να εχω,μου τις τονιζε...
Εβαζα και 3 φορες πουδρα ενδιαμεσα,και παλι το αποτελεσμα ηταν σοκαριστικο,...
Απορω με τις κοπελες που λενε ειναι εκπληκτικο...
Το μονο που δε με νοιαζει,ειναι οτι ειναι φθηνο, 12ε.....

ΕΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ,ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ!!!!


11 σχόλια:

just try your best είπε...

δεν το έχω δοκιμάσει...γενικά garnier μόνο αντηλιακά έχω δοκιμάσει και είναι πολύ καλά..το ότι δεν ταιριάζουν όλα σε όλους πάντως είναι γεγονός...σε κάποιον αυτό που εγώ αγαπώ μπορεί να είναι ότι χειρότερο έχει δοκιμάσει... π.χ. primer εγώ που έχω ένα πάμφθηνο από elf είναι εξαιρετικό...ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!πολλά φιλάκια!!!

vasw roump είπε...

ελα κοριτσακι μου,μιλαμε τρισαθλιο...για μενα το τονιζω..σε αλλη κοπελα μπορει να ειναι φανταστικο...ενα μηνα το δοκιμαζα.....ομως με της mac που πηρα προχθες εχω παθει πλακα...........συγκλονιστικο!!!!!!!!!μακια

ΔΑΝΑΗ ΜΑΡΙΝΗ είπε...

πραγματικα κ εγω ακριβως το ιδιο επαθα !!!!!λιπαρότητα στο φουλ κ τις γραμμούλες στο μετωπο της κανει να φαίνονται ρυτιδαρες !!!!!!!!

just try your best είπε...

εντάξει τώρα mac...τι να λέμε...το prep+prime είναι wishlist!!!φιλάκια!!!

vasw roump είπε...

γεια σου δαναη μου,μιλαμε αυτο το πραγμα δε το εχω ξαναπαθει..με την λιπαροτητα...απιστευτο...το σιχαινομαι..λεω ειναι η ιδεα μου!!!!χαιρομαι....που εχεις την ιδια γνωμη με εμενα...μακιααααααααααααα

elp lp είπε...

Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά γενικότερα και από άλλες κοπέλες άκουσα τα χειρότερα !

vasw roump είπε...

τι να πω..εγω ακουγα πολυ καλα λογια.γτ το πηρα...για πεταμααααααααααα...μου χαλασε την επιδερμιδΑ μου,ΕΒΓΑΛΑ ΣΠΥΡΙΑ...ΜΑΚΙΑ

Maria Pinto είπε...

Καλά που το είπες να μην το πλησιάσω καν! Κρίμα και τα 12 ευρώ!

vasw roump είπε...

μαρακι μου μακρια.....μολις το πεταξα κιολας..το ειχα μπροστα μου...παλι καλα που εκανε μονο 12ε....και δε κλαιω τα λεφτα μου......δε φανταζεσαι πως ημουνα....λες και με ειχαν αλειψει με λαδι...πυ ειμαι μικτη προς λιπαρη..και γεμισα σπυρια πολλα....μακιαααααααααα

NatalieDouka είπε...

Εγώ έχω κάτι αντίστοιχο από L'Oreal και δεν είναι άσχημο. Για ματ αποτέλεσμα και για να κρύψεις πόρους δες και τη βάση της Radiant, είναι όντως καλή, νομίζω είναι λίγο πιο ακριβή αλλά έχει και μεγαλύτερη ποσότητα. Κρίμα που αυτό ήταν τόσο χάλια...

vasw roump είπε...

ναταλακι μου,εχω της lancome που την χρυσοπληρωσα 50ε,και ειναι ιδια ακριβως συνθεση με της radiant...αλλα δε μου κανει τιποτα...ξερεις η υφη της σιλκονης...αλλα της mac που πηρα εχω παθει πλακα.....οτι χειροτερο αυτο της garnier....μακιαααααααααααα

Δημοσίευση σχολίου