Love me...

Love me...

mini haul!!!!




Καλησπερα ομορφουλινες μου..ειστε καλα???
Σημερα θα σας μιλησω για καποια προιοντα που τα ηθελα καιρο να τα αγορασω...
Παμε να τα δουμε αναλυτικα....

.
MAC PREP PRIME...SKIN BASE VISAGE..
Λοιπον να σας πω την αληθεια,δε πηγαινα να το αγορασω το συγκεκριμενο προιον...
Αλλα ειχα ακουσει παρα πολλα....και επειδη ηθελα ενα καλο πριμερ,λεω ας το δοκιμασω!
Ηταν μια κοπελα εκπληκτικη,στα hondos χαλανδριου...
Με το που το εφαρμοσε στο χερι,ειδα τεραστια διαφορα....
Αμεσως φυγανε οι γραμμες απο το χερι,εγινε ματ το δερμα μου,και ηταν σαν να μου εκανε,
καποιος μαγικο κολπο,και εγινε το δερμα μου μεταξι, λειο και ελαμπε...
Επαθα  ενα σοκ,γιατι το ακουγα και απο το καναλι της βουλας ματθαιου,που μου αρεσει πολυ,
αυτη η κοπελα..αλλα λεω οκ!!!
Καναμε δοκιμη στην μια πλευρα του προσωπου εμεινα εκπληκτη....
Καταπληκτικο προιον ,για οσες κοπελες ειναι λιπαρες μικτες...διορθωνει τα παντα αυτο το προιον...
Η τιμη του τα 30ml 25.00e....
Δε λιωνει το μακιγιαζ με τιποτα....τοσο καιρο αναρωτιεμαι γτ δε το επαιρνα!!!!
Ειναι το πιο σημαντικο προιον,για να δειχνει αψεγαδιαστο το μακιγιαζ μας!!

BIO OIL....
Το πολυδιαφημισμενο λαδακι,που υποσχεται θαυματα και ειναι γνωστο παγκοσμιως..
Το πηρα γιατι το χειμωνα ειχα την σομπα μου παντα στις γαμπες μου,και μου αφησε σημασια...
Θα το δοκιμασω και θα σας πω,αν αξιζει,ολα αυτα που λεγονται...
Λειτουργει σε ουλες,ραγαδες,αναμοιομορφη χροια δερματος,σημαδια γηρανσης και αφυδατωμενη επιδερμιδα,περιεχει βιταμινες Α και Ε,καλεντουλα,ελαια λεβαντας,δεντρολιβανου και χαμομηλιου!
Τιμη 12,00ε.....τα 60ml!

Σας ειπα οπως λεει και το σοφακι, ειμαι και εγω αρωματοφαγος....
Απο την κηφισια που πηγα και πηρα απο τα perfume&shoaps...
Δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενη,απο μπουκαλακια υπεροχα,αλλα δεν μου μενουν,
και τα 2 αρωματα που πηρα,μαζι με τις κρεμες σωματος τους,ουτε 1 ωρα....
Επισκεφτηκα τα  ODOROUS στο χαλανδρι,χαιμαντα 17..τηλ 2167005179!
Καταρχην να σας πω οτι ειναι στο πεζοδρομο του χαλανδριου..
Αυτο που με εντυπωσιασε ηταν οτι εχει παρα πολλη μεγαλη ποικιλια...
Δηλαδη βρηκα αρωμα που το λατρευα και εχει κατεργηθει,το DECI DELA NINNA RICCI!
Μυριζει ακριβως το ιδιο.....τρελαθηκα σας λεω.....
Σου δειχνουν ενα πολυ ωραιαο αλμπουμ που εχουν φωτο ολα τα αρωματα original..
Οποτε μονο που τα βλεπεις ετσι,θυμασαι ολα τα αρωματα που αγαπας και ειχες ξεχασει...
Θεωρω οτι ειναι πολυ ανωτερα απο της κηφισιας,σαν αρωματα,σαν διαρκεια και μυριζουν,
ακριβως τα ιδια με τα original...
Tωρα κατι αλλο που μου αρεσε παρα πολυ, ειναι οτι εχει συσκευασιας με 15ml για την τσαντα!!
Το εψαχνα παρα πολυ....γιατι με βολευουν τρελλα,το εχεις παντα μαζι σου και ανανεωνεις το αρωμα σου,και δεν κουβαλας ολοκληρο μπουκαλι μαζι σου.....
Εχει 15ml,30ml,50ml και 100ml...και το καλυτερο φτιαχνεις αφρολουτρο με το αρωμα σου!!!
Επισης εχει κρεμες σωματος,πηρα εγω τα 100ml,στα 6 ευρω..να την δοκιμασω...Παντως μου φαινεται φανταστικη,μυριζει ολοιδια με το αρωμα μου!!
Και τωρα πηρα και αλλα 3 μπουκαλακια των 15ml,διοτι εχω τα αρωματα αλλα δεν μυριζουν,η διαρκεια οπως σας ειπα ειναι 1 ωρα το πολυ...
Οποτε πηρα αυτα για να τα παιρνω μαζι σου....και κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση,
ειναι οτι αν το θες ακομα πιο εντονο το αρωμα σου,σου προσθετουν εσανς,1 ml,
το χρεωνουν 2 ευρω...
Μου ειπε η κοπελα για μενα μην το κανετε,δεν υπαρχει λογος,ειναι ολα με τις σωστες δοσολογιες..
Οποτε δε το εκανα αν και ημουνα ετοιμη,θελω να περναω και να μενει το αρωμα μου παντου!
Τα 15 ml στοιχιζουν 4,00e..
Σας προτεινω να περασετε μια βολτα,αξιζει τον κοπο...

 Δειτε εχει μια υπεροχη προσφορα στο φυλλαδιο...
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ...
ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!!









9 σχόλια:

just try your best είπε...

θέλω οπωσδήποτε κάποια στιγμή να δοκιμάσω κι εγώ το prep+prime...δεν έχω δοκιμάσει αρώματα τύπου αν και θα το ήθελα,αλλά λέω να αδειάσω κανένα μπουκαλάκι πρώτα και μετά!!!πολύ ωραίες αγορές να τα χαρείς!!

vasw roump είπε...

καλως την,επαθα πλακα με αυτο πριμερ,ειχα παρει της garnier 5 sec,αθλιοο.............του εδωσα 1 μηνα διορια,οσες φορες το εβαζα σε μιση ωρα μου ελιωνε το μακιγιαζ,απορω τι αρεσει στα κοριτσια αυτο το προιον....απαραδεχτο,λες και βαζω βαζελινη απνω μου..και δοκιμασα αυτο της mac,ενταξει αντε γεια λεμε............να πας να το παρεις ειναι το καλυτερο ever.......τεραστια διαφορα το μακιγιαζ μου!!!δε χορταινω να βλεπω την επιδερμιδα μου!!οσα για αυτα τα χυμα αρωματα ειναι τελεια..ημουνα παλια πολυ αρνητικη με τα χυμα αρωματα...αλλα τωρα αλλαξα γνωμη...αυτα στο χαλανδρι η περιστερι οποτε μπορεσεις κανε μια δοκιμη!!!σε φιλω!!!

justd.gr είπε...

θελω να αγορασω το bio oil γιατι θελω να βελτιωσω την οψη στις υπαρχουσες ραγαδες και να μην βγουν αλλες,βεβαιως βεβαιως!
http://www.justd.gr/

elp lp είπε...

Με γεια σου ! Περιμένω οπωσδήποτε review για το bio oil ! έχω ακούσει τόσα πολλά για αυτό το προϊόν !!

vasw roump είπε...

elp lp ναι ηδη το δοκιμασα...αλλα λεει ενα 3 μηνο....αλλα κατι θα δω στο μηνα..και θα σας πω....αληθεια..γιατι ολα τα αγοραζω με δικα μου λεφτα....και δεν μου τα στελνουν οι εταιρειες....για να σας λεω παραμυθια...και οτι ολα ειναι εκπληκτικα....γιατι αρχιζει και μου την δινει σατ νευρα αυτο...........επειδη τα στελνουν τζαμπα τα κανουν οι bloggers,youtubers,θεικα..........ελεοςςςςςςςς..σε φιλωωωω

Vicky Marple είπε...

To prep n' prime MAC μεγάλη αγάπη, φιλενάδα! καλή αγορά. Περιμένω εντυπώσεις από το λαδάκι γιατί το ακούω παντού πια και θέλω να ακούσω τη γνώμη σου.

mits vas είπε...

ΕΡΩΤΑΣ ΤΟ PRIMER MAC....το λαδακι θελει χρονο....θα σας πω.μακια

mits vas είπε...

ωχ και εδω την ιδια γκαφα εκανα ..απαντησα απο το pc του μητσου!!!!!!!!!grrrrrrrrrr

EIRINIgi1 είπε...

με γεια σου!!(αν και εχουν περασει αιωνες)...Να σε ρωτησω...Πως σου βγηκαν τα αρωματα??ειχα παρει ενα τυπου και μυριζε...ΥΠΕΡΟΧΑ!!Πιο ωραια και απο το αυθεντικο!!αλλα ποια ωρα?!?κρατουσε ενα μισαωρο...ουτε mist να ηταν...ηταν πολυ φτηνο(30ml 5e)αλλα τι να το κανω??μυριζε μονο το ασανσερ μου κι οχι εγω..χαχαχα

Δημοσίευση σχολίου