Love me...

Love me...

κατι διαφορετικο σημερα,θα σας δειξω!!μπιφτεκακια κοτοπουλου διαιτης,φανταστικα...

Καλημερα κοριτσακια μου,αποφασισα εκτος απο τα προιοντα περιποιησης,
μακιγιαζ,καλλυντικα ολα οτι ειναι σε σχεση με την ομορφια μας,να σας δειχνω
απο εδω και περα και καποιες συνταγες μαγειρικης,που συμβαλουν στην ομορφια μας.
Εχω παθος με την μαγειρικη,ψαχνομαι,ενημερωνομαι και θελω συνεχεια να μαγειρευω!!
Κακο αυτο,γιατι μπαινουν τα κιλακια γρηγορα,γιατι ρε κοριτσια δε γινεται να μαγειρευω,
και να μην τρωω τι ειμαι ξενερωτη!!!!
Απλα εδω και 7 μηνες κανω προσπαθεια να αδυνατισω,γιατι το θελω και εγω και το κανω για μενα..
Δεν υπαρχει περιπτωση να κανω τις τρελλες διαιτες που εκενα παλια,τις χημικες διοτι τα
παιρνεις τετραπλα παντα,νομος!!!Και καταστρεφουν τον οργανισμο μας και την υγεια μας!
Οποτε αποφασισα να χανω κιλα αργα,να μην στερουμαι τιποτα γιατι πεφτω με τα μουτρα και δεν αντεχω αλλο αυτες τι διαιτες....
Εχω γραφτει 7 μηνες γυμναστηριο,παω καθε μερα και κανω 90 λεπτα διαδρομο....μονο αυτο,
τιποτε αλλο,κανει θαυματα ο διαδρομος,το γρηγορο περπατημα,χανεις παρα πολλους ποντους!
Σφιγγει το σωμα σου..εχω χασει 10 κιλα ολοι μου λενε οτι εχω χασει πολλα περισσοτερα,απλα τους ξεγελαω γιατι εχω μαζεψει πολυ εχω χασει ποντους...
Να σας πω τωρα τρωω τα παντα..τους 3 μηνες εκανα σχετικη διαιτουλα..τωρα τρωω οτι θελω,
με καποιο μετρο,οχι οπως παλια...προσπαθω να μην τρωω γλυκα,αν και χτυπαω τις βαφλες μου 1 φορα το τοσο...και στην εβδομαδα τρωω μια σοκοφρετουλα,ενα μπισκοτακι ενα ρυζογαλακι!!
Εκοψα τυροπιττες,ζαμπονοτυροπιτες και ολα αυτα που ετρωγα καθε μερα,αν και την προηγουμενη βδομαδα,λυσσαξα...κακως..το μετανοιωσα μετα...
Μια φορα την εβδομαδα τρωω την μακαροναδα μου με κιμα,το βραδυ ομως προσπαθω να μην φαω η να φαω κατι ελαφρυ,τις πατατες τις τηγανιτες τα παντα...
Και εννοειτε 1 φορα την βδομαδα τα σουβλακια μου!!!Ωραια διατα χαχααχαχχαχαχαχ...
Κοριτσακια μου δεν με ενδιαφερει να χασω 30 κιλα σε 5 μηνες πλεον,με ενδιαφερει να χανω
και να μην παιρνω και εστω αργα...εχω χασει 10 κιλα σε 7 μηνες,δεν εχω καταλαβει τιποτα...
Το σωμα μου εχει μαζεψει πολυ με τον διαδρομο,αλλα ειμαι πιστη καθε μερα...90 λεπτα..
Και αυτο που βλεπω και ειμαι πολυ χαρουμενη αλλαξε ο μεταβολισμος εντελως!!
Αυτο οφειλεται παλι στον διαδρομο,μου ειπε ο γυμναστης μου,αρχισε και λειτουργει ο μεταβολισμος μου!κοριτσια και πολυ νερο να πινετε,τουλαχιστον 2  λιτρα με 3  λιτρα την ημερα!!
Τωρα θα σας δωσω μια σουπερ συνταγη μπιφτεκια κοτοπουλου,και το μυστικο ειναι ,που γινονται θεικα χυμος πορτοκαλι που βαζω.....
ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ,ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΟ...
ΜΑΚΙΑΑΑΑΑ!


ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!
1 κιλο κιμα κοτοπουλο
1 πιπερια πρασινη
1 κρεμμυδι ξερο
1 πορτοκαλι το χυμο του
1 ντοματα
1 αυγο
2 κ.σ μουσταρδα
3 παξιμαδια ολικης σε τριμμα,η φρυγανια τριμμενη
3 κ.σ ρεγκατο τριμμενο,η οτι τυρι εχετε τριμμενο
ελαιολαδο λιγο
3 φετες μπεικον ψιλοκομμενες
1 κολοκυθι τριμμενο
αλατι,πιππερι και ριγανη...
1 με 2 καροτα τριμμενα

Τα ζυμωνετε ολα,καλα αν σας βγει λιγο νερουλος ο κιμας προσθετετε φρυγανια για να δεσει..
Τα αφηνετε 1 ωρα στο ψυγειο να σφιξουν..η στο τεφαλ τα κανετε μουρλια..
Στο φουρνο ψητα,η με πατατες η και γιουβετσακι..
Καλη επιτυχια!!!


2 σχόλια:

elp lp είπε...

Πολύ ωραία συνταγή ! θα την δοκιμάσω σύντομα !

vasw roump είπε...

elp lp γινανε εκπληκτικα..οπωσδηποτε φτιαξτα θα τρελαθεις!!!
και βαλε και 2 καροτα τριμμενα ειναι ακομη πιο φανταστικα..απλα δεν ειχα εγω και δεν εβαλα...
και τωρα τα εκανα γιουβετσακι μουρλια........αλλα και στο φουρνο ψητα η σε τεφαλ το ιδιο γευστικα..............
μολις γυρισα απο τον διαδρομο!
σε φιλω γλυκα <3

Δημοσίευση σχολίου