Love me...

Love me...

το προιον που λατρευα,και το μισησα!!!

Καλησπερα κοριτσακια μου γλυκα....θα σας μιλησω για την μασκαρα που θεωρουσα top,
για χρονια την αγοαραζα και ημουνα πολυ ευχαριστημενη...γιατι μου εδινε το αποτελεσμα που,
ακριβως ηθελα.....
Τις 2 φορες που την εχω παρει ειμαι παρα πολυ δυσαρεστημενη και εξοργισμενη,διοτι ειναι 
μια μασκαρα απο τις καλυτερες και τις πιο ακριβες....
Δεν ξερω τι κανουν και τις χαλανε,ενω ειναι εκπληκτικες...
Οπως ακριβως επαθα και με τις μασκαρες του yvseslaurent...
Τωρα θα σας πω τον πονο μου,και τα λεφτα μου που τα κλαιω....
Παω να παρω την καινουργια της estee lauder,που πραγματικα με ενθοιυσιασε,
με το που την εβαλα στα βλεφαρα μου...ειχα καταληξει οτι θα παρω αυτην...
Βεβαια ως ατυχη που ειμαι ειχε τελειωσει,εκει κοκκινησα εγινα σαν παντζαρι απο τα
νευρα μου...............
Λεω αντε να κανω μια προσπαθεια,και να δωσω μια ευκαιρια στην λατρεμενη μου μασκαρα,
την diorshow black out!!!
Λεω στην πωλητρια την διορθωσατε γιατι την τελευταια φορα που πηρα ηταν αχρηστη!
Λεει τι λετε κυρια μου η νουμερο ενα μασκαρα....δε μπορω να το πιστεψω....
Λεω πιστεψτε το,γιατι την επαιρνα χρονια...και δεν την αλλαζα ποτε..και με ξερει βεβαια γιατι,
ειμαι πελατισσα της απλα μου το επαιξε παγωνι!!!!
Καταρχην μαζευει ολο το προιον στην ακρη στο βουρτσακι,οποτε μουτζουρωνεσαι...
Δευτερον βγαζει πολυ προιον μαζι και οι τριχες στο βουρτσακι ειναι κολλημενες μια μαζα...
Τριτον ειναι πολυ υγρη.....Και το σπουδιαοτερο ειναι με το που την εφαρμοζεις,παιδευσαι εκατο ωρες να την απλωσεις ωραια στα βλεφαρα σου,γιατι κατευθειαν τις κολλαει,απαραδεχτο λεωωωωω...
Που ειναι ο ογκος το μακρος και οι πλουσιες βλεφαριδες????
Με κοιταγε,λεει οχι αυτη ειναι η πιο καινουργια,σας ακουω και εχω μεινει αναυδη!!
Λεω εγω να δειτε,που την πληρωσα κιολας...
Ξερετε το κλασσικο κοριτσια,μα γιατι δεν μου την φερνατε να σας την αντικαταστησω.....
Και οταν την πας σου λεει  μα δεν ξερετε να την χρησιμοποιειται,ειναι μια χαρα...
Δηλαδη μας δουλευουν κιολας....
Εννοειτε οτι και αυτη η μασκαρα εκανε ακριβως οτι σας ειπα..............
Δυο φορες την εβαλα και δεν προκειται να την ξαναβαλω....
ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ,ΝΟΜΙΖΩ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΤΑ 70Ε ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΑ....
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ....
ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑΡΑ!!






6 σχόλια:

elp lp είπε...

Αυτήν την μάσκαρα την έχω αγοράσει και εγώ και μπορώ να πω ότι ήταν τέλεια για τις δικές μου βλεφαρίδες . δεν ξέρω πως έτυχε αυτό σε εσένα . όσες φορές την αγόρασα έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη . ίσως είχε κάποιο πρόβλημα η παρτίδα .πάντως η πωλήτρια απαράδεκτη ...

vasw roump είπε...

εγω την επαιρνα χρονια κοριτσακι μου..τωρα τον τελευταιο χρονο 2 φορες την εχω παρει....ειναι απαραδεχτη.....και δεν προκειται να την ξαναπαρω...μουτζουρωνομαι,βγαζει πολυ προιον και κολλαει πολυ τις βλεφαριδες μου!!!τοσο ατυχη και τις 2 φορες!!!τι να πω!!!!!!!!!

Glyko Paramithenia είπε...

Δεν την έχω δοκιμάσει και δεν έχω σκοπό να ρίξω κλήρο για το αν θα κλάψω 70€, άρα μπαίνει στα never-buy products!!

vasw roump είπε...

αχ βρε γλυκοπαραμυθενια μου αυτη ειναι η γνωμη μου,και την εχω τσεκαρει πολλες φορες πριν γραψω το ποστ!!αυτη που με εχει τρελανει κυριολεκτικα ειναι της rimmel scandaleyes εχω κανει και αναλυτικο reveiw.σε φιλωωωωωωωωωωωω

Katty Tzoe είπε...

70€ αααααα απίστευτο μην την πάρεις ξανα λογικα άλλαξαν σύσταση .

vasw roump είπε...

35ε εχει απλα την πηρα 2 φορες αυτο τον χρονο για να δω......αλλα χαλια..δυστυχως κατερινακι μου!!!

Δημοσίευση σχολίου