Love me...

Love me...

αγαπημενα απριλιου!

1)PAPOUTSANIS MUSK & ΒΑΝΙΛΙΑ ΜΑΓΑΔΑΣΚΑΡΗΣ!
Μου αρεσει παρα πολυ απο ολες τις αποψεις...
Ειναι διαφανο τζελ,μυριζει υπεροχα,καθαριζει σε βαθος!!

2)CHANEL GEL PURETE!
Απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει,το χρησιμοποιω ηδη 3 βδομαδες..
Ειναι σε διαφανο τζελ,για λιπαρα δερματα καθαριζει εκπληκτικα..
Κανει βαθυ καθαρισμο,χωρις να σε ξεραινει και να τραβαει το δερμα σου!
Λεει οτι καταπολεμαει την ρυπανση...
Βρε κοριτσια ωραιος και αφρος της apivita,ελια λεβαντα αλλα μου 
φραζει νομιζω τους πορους μου,ειναι λιγο βαρυ,αλλα τον αγαπω!!
Απλα αυτο της chanel,ειναι πανακριβο!

3)ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ ΛΕΥΚΑΝΤΙΚΗ WHITE GLO!
Την λατρευω!!!!!!!!!!!!

4)LOLITA LEMPICKA,ELLE L,AIME...
Το ερωτευτηκα,λυσσαξα να το παρω...
Αλλα δυστυχως δεν κραταει καθολου!!!!!!!!!
Και θελω να κλαψω γαμωτο μου!!! 
Βεβαια οπως κανουν παντα τα δειγματα κρατανε πολυ πολυ,ενω αυτες τις αραιωνουν σιγουρα!!

5)ΚΟΡΡΕS ANTISPOT,ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ!
Και ναι θα το παραδεχτω μου αρεσει πολυ!!!
Βλεπω διαφορα και με ενυδατωνει φοβερα!!

6)AVENE CLEANANCE MASK!
Απο τις αγαπημενες μου ,και οντως δουλευει στο δερμα μαγικα!!
Σας εχω κανει ποστ,διαβαστε το!

7)GARNIER MICELLAIRE!
Νερο,ντεμακιγιαζ!!
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη και θα το ξαναπαρω!

8)LOREAL REVITALIFT LASER RENEW,NIGHT!
Nομιζω οτι εχει αποτελεσμα,θα σας πω οταν την τελειωσω!!




9)ΠΑΛΛΕΤΑ ΣΚΙΩΝ,ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ!!
UBRAN ADDICT 031!!!
Eιναι η φαρμακευτικη της dior!!
Φανταστικη......................αποδοση τελεια!!!
Τα χρωματα της εκπληκτικα!!!!
Εχει και eyeliner!!!!!!!!!

10)ESTEE LAUDER,DOUBLE WEAR,2C1 PALE ALMOND 02!
Η καλυτερη πουδρα ever!!!!!!!

11)H&M BLUSHER 19 SUGAR CORAL!
Aπιθανο,φοβερη διαρκεια και οικονομικο!!

12)SEPHORA 06!
Τρελαινομαι......................
Τα χειλη μου ειναι ωρες βαμμενα!

13)GOLDEN ROSE MATTE,07!
Το εχω λιωσει ειναι για ολες τις ωρες....
Διαρκεια το πολυ 2 ωρες!!!!!!!!!!!!!

14)ERRE DUE MIRROR EFFECT GLOSS 12!
Η ανακαλυψηηηηηηηηηηη............
Τοσο πλουσιο χρωμα δεν εχω ξαναδει ποτε!!!!!!!!!
Η αγαπη μου η μεγαλη!!!

15)RIMMEL SCANDALEYES MASCARA!
Απλα προσκυναω!!!!!!!!

16)ELF LONGLASTING LUSTROUS,EYESHADOW!
Κοριτσια εχω παθει σοκ με αυτη την σκια....
Το χρωμα της,η αποδοση της η διαρκεια της!!!!!!
Ευχαριστω βικακυ μου,πολυ ωραιο δωρακι!!

9 σχόλια:

Vicky Marple είπε...

Oμορφούλα μου, τέλεια τα αγαπημένα σου! Έχω προσθέσει την πούδρα της estee lauder στη λίστα των επιθυμιών μου, τη μάσκα της avene και το ρουζάκι από h&m. Από τη μέρα που το συζητήσαμε, άρχισα να φοράω ρουζάκια συνεχώς και όντως δίνουν σχήμα και φρεσκάδα στο πρόσωπο αν τα φορέσεις σωστά. Μπράβο που με έπεισες γιατί ξέρεις τα απεχθανόμουν πιο πριν...

vasw roump είπε...

kαι εγω φιλεναδα μεχρι και πριν 2 χρονια δεν φοραγα,μεγα λαθος....καταρχην κοβουν την στρογγυλαδα μας,δινουν ωραιο χρωμα και ζωντανια στα μαγουλακια μας,και δενει ολο το μακιγιαζ τελεια!!καλα η μασκα ειναι θαυμα,νουμερο ενα....και για την πουδρα τα λογια ειναι περιττα!!!μακια

nicky starlight είπε...

πολύ όμορφα όλα τα προιόντα σου!!!
http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

vasw roump είπε...

ευχαριστω πολυ νικη μου!!!

Eleftheria S. είπε...

Ωραια τα αγαπημενα σου!

vasw roump είπε...

ευχαριστω ελευθερια μου!και τα δικα σου ποστ ειναι υπεροχα!!!μακια

vasiliki vaso είπε...

τι ωραια προϊοντα...θυμασαι ποσο πηρες το τζελ της chanel??να υποθεσω το πηρες με την εκπτωση..ειχα δοκιμασει παλιοτερα ενα παρομοιο προϊον και ειχα ξετρελαθει αλλα πλεον σκεφτομαι τα χρηματα..ο αφρος της απιβιτα ουτε εμενα με ενθουσιασε και μου τσουζει τα ματια..σκεφτομαι να δοκιμασω και τον αλλο τωρα με το κιτρο και την προπολη

vasw roump είπε...

βασσουλα μου τζουζει πολλη το τζελ της channel με το 25% τον πηρα 35,00ε!!αρχικη ειχε 44,00ε..αλλα ειναι τελειο!!!οχι δεν με τζουζει τα ματια..απλα νομιζω με μπουκωνει στο δερμα,ενω αυτο το τζελ εινια αερινο...εχω την λοσιον προπολη κιτρο και μου αρεσει πολυ!!!!μακια

vasw roump είπε...

τζουζει εννοω η τιμη κοριτσια..το τζελ ειναι θεικο..............
channel τα λογια ειναι περιττα!

Δημοσίευση σχολίου