Love me...

Love me...

δωρακια και αγορες για το πασχα...


χρονια πολλα σε ολες τις ομορφες!!!
χριστος ανεστη με υγεια....
ευχομαι ολες να περασατε αψογα με αυτους που αγαπατε!!
εγω ειμαι πολυ χαρουμενη χθες ειχα το παρτυ του λατρεμενου ανηψιου!!!
ολα ηταν υπεροχα,ρε κοριτσια πραγματικα αυτα τα μωρα σου αλλαζουν την ζωη σου!!
θα σας δειξω καποιες αγορες που εκανα και ειμαι πολυ ευχαριστημενη!!!!


1)loreal revitalift laser x3 !!
Αντιγηραντικη κρεμα μασκα δραστικη επανορθωση νυχτας!!
Διορθωνει,λειαινει και αναδιαμορφωνει!!
Την φοραω 2 βδομαδες,ειμαι πολυ ευχαριστημενη ενω ημουνα διστακτικη...
Η υφη της ειναι λιγο παχια,αλλα απλωνεται ωραια στο δερμα....
Νοιωθω οτι μου κανει φοβερη ενυδατωση κα οταν την φοραω το δερμα μου πραγματικα,
αλλαζει γινεται πιο νεανικο...πιο φρεσκο!!!
Ειναι εναντια στα σημαδια της ηλικιας εχει τα  ενεργα συστατικα μια κρεμας, και μιας  αντιγηρατικης μασκας σχεδιασμενη να δρα ολη την νυχτα!!
Σε μια βδομαδα λεει μειωνονται ορατα οι ρυτιδες..
Σε ενα μηνα η επιδερμιδα εχει αναδιαμορφωθει!
Ηλικιες λεει απο τα 30 εως τα 60 χρονια!!!
Η τιμη της 37,00ε αλλα αξιζει και νομιζω θα την ξαναπαρω..
Οταν αλλες τετοιες κρεμες με αυτα τα αποτελεσματα εχουν απο 90ε και πανω!!!

2) yvessaintlaurent rouge pur couture no 52!!!
Το λατρεψα με την πρωτη ματια....
Ειναι το ωραιοτερο χρωμα που εχω δει ειδικα τωρα απο ανοιξη καλοκαιρι....
Εχει αποχρωση φλου σε φουξια ροζ κοραλλι φανταστικο..
Ειναι ενυδατικο ματ οχι αυτο που γινεται στοκος στα χειλη!!!
Παει με ολα τα μακιγιαζ και μονο με μασκαρα εαν το βαλατε ειναι τοσο εντυπωσιακο!!!
Εννοειτε θα το παιρνω για ολη την ζωη μου!!!
Τιμη 33,60ε!!!

3)οδοντοκρεμα λευκαντικη για καπνιστες white glo!!
Καταπληκτκιη πραγματικα εχω δει τεραστια διαφορα...
Δεν καπνιζω αλλα την πηρα...
Η γευση της ειναι δροσερη,και αυτο που μετραει οντως λευκαινει τα δοντια...
Δεν την ξαναλλαζω ποτε!!!!!
 Τιμη γυρω στα 4 με 5 e τα 100ml..

4)benostan κρεμα κυτταριτιδας απο το forma...
Περιεχει φασκομηλο καλεντουλα και λαδι ελιας!!
Ειναι απο τις ακριβες κρεμες γυρω στα 25ε...
Την πηρα 6,40ε και πηρα 2 να εχω!!
Οταν δοκιμασω θα σας πω αν αξιζε!!!


5)Αρωμα lolita lempicka elle laime!!


Εκπληξη μου την πηρε ο δημητρης μου ηξερε ποσο την ηθελα!!
Η κρεμα σωματος εκπληκτικη και συνδιασμο το αρωμα...
Σας εχω ξαναμιλησει σε προηγουμενο post!!
Eιναι ξεχωριστο αρωμα που το λατρευω!!
Η τιμη -35% ειχε 45,00ε!!





 6)Κολιε απο H&m!!!
Γενικα δε φοραω κολιε............με του επεσε το ματι μου εκει το αρπαξα...
Ερωτας κοριτσια μου αρεσε υπερβολικα πολυ!!!
Δε το βγαζω το φοραω συνεχεια εχει εκπληκτικο συνδιασμο χρωματων!!
Ροζ με ασημι ....και εχει ασημι με χρυσο θα το παρω και αυτο!!
Τιμη 10,90ε νομιζω!!




 7)Ρολοι απο αβ βασιλοπουλο τα super market!
\Με 10 κουπουνια και 15ε ειναι δικο σας,αρχικη τιμη 59ε!!
Ενταξει επαθα πλακα με το χρωμα............εχει πολλα....
Ειναι αδιαβροχο πολυ κομψο ,και αξιζει να το παρετε!!!

ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ!!
ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ!!
ΜΑΚΙΑ


6 σχόλια:

vasiliki vaso είπε...

το κραγιον φαινεται υπεροχο..τι τελειο χρωμα..τη Lolita αυτη πρωτη φορα τη βλεπω πραγματικα...μοιαζει καθολου με την κανονικη?

vasw roump είπε...

γεια σου βασουλινι..καλα πηγαινε δοκιμασετο το κραγιον θα παθεις πλακα με το χρωμα....μονο μασκαρα και αυτο το κραγιον και εισαι ετοιμη κουκλα...οχι δεν με μοιαζει καθολου με την κλασσικη lolita δεν μου αρεσει καθολου η κλασσικη!!αυτη με τρελανε ειναι το κατι εξαιρετικο,αλλη μυρωδια πλεον!!οχι που ολες λιγο πολυ μυριζουν ιδιο!!!εχω κανει αναλυτικο post ,δες τι περιεχει!!μακια

Vicky Marple είπε...

με γεια σου όλα, φιλενάδα!!! Η οδοντόκρεμα είναι και από τις δικές μου αγαπημένες, έχω κάνει παλιότερα review. Το κολιέ τα σπάει, οπως και το κραγιόν!!!! Αλλά για την κρέμα της l'oreal είμαι διστακτική γιατί όσες έχω πάρει από αυτή τη μάρκα τις πέταξα, δεν μου στρώνουν. Αν και εμπιστεύομαι πολύ τη γνώμη σου...

vasw roump είπε...

η loreal
και εγω δε τρελαινομαι..αλλα αυτη μου αρεσει βικακυ την φοραω 3 βδομαδες...το κολιε το ερωτευτηκα.......και η οδοντοκρεμα φανταστικη!! σε φιλω!!!

elp lp είπε...

Τι ωραία πραγματάκια ! το κραγιόν τέλειο! και περιμένουμε οπωσδήποτε review για την κρέμα για την κυτταρίτιδα.

vasw roump είπε...

το κραγιον ειναι θεικο!!!!
το χρωμα του δε περιγραφετα απλα!!!
τωρα για την κρεμα θα σας πω,βεβαια μονη της δεν κανει καμια κρεμα τιποτα μην κοροιδευομαστε!!!εδω με 90 λεπτα διαδρομο καθημερινα και διαιτα και κρεμες καλες dior biotherm δεν ειδα κανενα αποτελεσμα.....μονο απο τον διαδρομο!!!!!!!!!!!
μακια

Δημοσίευση σχολίου