Love me...

Love me...

προιοντα που αγαπω πολυ αυτο το διαστημα και νομιζω και για παντα!!!!

Θα σας μιλησω κοριτσια για την βελτιωση που ειδα στην επιδερμιδα μου
σε 15 μερες!!!!
Ειναι απιστευτη η αλλαγη που εχω δει θεαματικη...
Βεβαια σε καποιες φασεις φταιω και εγω για την περιποιηση μου..
Θα σας πω το γιατι....ειμαι πολυ τυπικη στον καθαρισμο του προσωπου μου!!
Εννοω 3 φορες την εβδομαδα κανω πηλινγκ και τις μασκες μου!!!
Ενω πρωι βραδυ πλενομαι και βαζω και την λοσιον μου..
Αλλα ειχα ενα θεμα με τις κρεμες δεν τις πολυσυμπαθω...
Επισης νομιζω οτι μου βγαζουν λιπαροτητα...μεγα λαθος..
Αλλα γενικα δε το ειχα με την ενυδατωση....
Αποτελεσμα το δερμα μου μεν να φαινεται καθαρο λαμπερο αλλα πο την αλλη ηταν ερεθισμενο
και αφυδατωμενο...οποτε δωρο αδωρο ηταν ολο αυτο!!!
Μεχρι πριν 15 μερες σταθηκα πρωτα στο stand της dior!!!
Mου εκανε σινιαλο η κρεμα και ο ορος της....
Σαν να μου λεει ελα εδω και γνωρισε μας....
Και ηταν η καλυτερη κινηση που εχω κανει..............
Παντα την dior την λατρευα και θα την λατρευω αλλα σας ξαναλεω δεν το ειχα με την ενυδατωση!!!
Ηταν μια καταπληκτικη κοπελα η μεταξια.....
Της λεω βλεπεις το δερμα μου???μου λεει ειναι πολυ ωραιο καθαρο αλλα ερεθισμενο πολυ!!!
Και οπωσδηποτε χρειαζεσαι ενυδατωση!!!!!!!!!!
μου προτεινει την θαυματουργη κρεμα της dior dream skin!!!
Ακουστε με καλα γιατι οτι σας λεω ειναι αληθινο!!!
Ειδα αποτελεσμα καταπληκτικο!!
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ....
ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ..
ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ!!
ΠΑΝΑΔΕΣ,ΡΥΤΙΔΕΣ,ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΟΥΣ!!!
ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤ ΦΩΣ!!!
LONGOZA μαγευτικο λουλουδι απο μαγαδασκαρη,ειναι εμπλουτισμενο
με φυσικη δυναμη αναγεννησης!
Ειναι ενα μοναδικο αντιγηραντικο συμπλεγμα να στοχευει στα βαθυτερα βλαστοκυτταρα...
Καταπολεμα ρυτιδες και ελλειψη συσφιξης ελαστικοτητας και λαμψης!!
OPILIA ενα μυθικο λουλουδι το οποιο στοχευει στους δεικτες νεοτητας..
Μειωνονται παναδες, κοκκινιλες και αναζωογονει τις θαμπες επιδερμιδες!!
Ε ναι ρε ομορφιες μου ,ολα αυτα μου τα εκανε μονο σε 15 μερες!!!!!!!!!
Φανταστειτε με τον χρονο τι αποτελεσμα θα δω!!!

ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!
Τιμη ειναι τσουχτερη αλλα αξιζει!!!!!!!!!!!!!!
Τα 30 ml  108ε.....


ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΟΡΟ EVER!!
Σας εχω ξαναμιλησει αλλα εχω παθει ερωτα οσο τον χρησιμοποιω
τοσο τρελαινομαι.......................
15 μερες με συνδιασμο με την κρεμα εχετε απιστευτα αποτελεσματα!!!
ΝΟ 1 ορος αποτοξινωσης και ενισχυσης για αμεση λαμψη και ανανεωση!!
Αποβαλλει τις τοξινες,επανορθωνει και αναδομει εντατικα....
Το σημαντικοτερο για μενα ειναι οτι δεν ειναι κολλωδες!!!

MASTIC SPA OINOSCRUB!
Περιεχει μαστιχα,κρασι,χαμομηλι!!
Υποσχεται λαμπερη επιδερμιδα...λιπαρα μικτα δερματα!
Εχει υπεροχο αρωμα και λεπτους κοκκους!!
Η συσκευασια παρα πολυ προσεγμενη!
Μου αρεσει πολυ οντως λαμπει το δερμα!!
Το βρηκα στα hondos μιση τιμη!
Αρχικη 18ε και το πηρα 9,50ε.............
Φανταστικη προσφορα!!!

MAYBELLINE SUPER STAY 14HR LIPSTICK!!
Πηρα και το νο 160 fuchsia..........
Eχω παθει το τελευταιο εξαμηνο μια αρρωστια με τα κραγιον....
Ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει....
Ενδατωνει τα χειλη μυριζει υπεροχα και μαγικη αποδοση χρωματος!!!!!!!!!!
Και μενουν ωρες.....εχω και το νο 510,,,,τα θελω ολα.........
Τιμη 10,95ε....πολυ καλη!!!

1)essence xxxl longlasting lipgloss 07 silky red!
Νεο προιον ειναι lip cream σα τα shephora...
Kαλουτσικη διαρκεια αλλα γραφει εκπληκτικα...
Τιμη 2,90ε....
Το χρωμα ειναι αυτο στην φωτο που σας δειχνω!!
2)Ειναι το maybelline που σας εδειξα πιο πανω στα χειλη μου!!!

3)SHISEIDO LACQUER ROUGE RS 404!!
Απο τα αγαπημενα ματ κραγιον μεγαλης διαρκειας!!
Ολα ειναι τελεια αποδοση διαρκεια και τα χειλη βελουδινα!!
Αυτο ειναι το χρωμα του στην παρακατω φωτο!!
Εντονο φουξια!!!!!!!!!σκουρο ομως!!
 4)Η  ΝΕΑ  ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΑ SEVENTEEN MATTE LIPSTICK!!!
Δε σας ξαναλεω μην σας κουραζω τα ξερετε ολες!!

ΤΟ ΜΩΒ ΣΚΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟ 13,
ΤΟ ΣΟΜΟΝ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟ 17,
ΤΟ ΚΟΡΑΛΛΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟ 21,




DIORSHOW BLACK OUT!!!
Απλα απο τις λατρεμενες μου μασκαρες την ξαναπηρα!!
Τα κανει ολα και ειναι καταμαυρη!!!!
Εγγυηση ουτε να γεμιζεις απο κατω κομπακια....
Μακρος ογκος διαχωρισμος!!το βουρτσακι του ειναι τριχινο και πλουσιο!!

LA PRAIRE FOND DE TEINT ANTI-AGE!!
Δε μπορω να σας το περιγραψω ειλικρινα σας μιλαω!!!!!!!!!!
Απλα οταν το φοραω το δερμα μου ειναι πορσελανινο!!
Αλλα οχι αυτη η αηδια που  βλεπεις που φορανε και ειναι σαν μασκα!!
Καλυπτει τελεια δενει με το δερμα γινεται ενα....σαν μεταξι!!!
Λιπαροτητα την εξαφανιζει...ειναι συγκλονιστικο!!!
Η τιμη ειναι ουοαουαου!!!!
Το ειχα παρει γυρω στα 120ε!!!

COVORDERM WATERPROOF MAKE UP!!!
Το εχω χρονια............δεν παθαινει τιποτα...
Βαζεις ελαχιστο και καλυπετι τα παντα!!!!!!!!
Σημαδια σπυρια ελιες παναδες!!!!
Δεν υπαρχει κατι καλυτερο απο το συγκεκριμενο!!!

Γλυκες μου αυτα ειναι που αγαπω πολυ αυτο το διαστημα...
Με αποτελεσματα θεαματικα!!!!!!!!!!
Σας φιλω γλυκα!!!!!!!!!


2 σχόλια:

Vicky Marple είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα όλα - θα βρουν τη θέση στους στο τετραδιάκι με τις σημειώσεις :)

vasw roump είπε...

ειδικα τι κρεμες βικακυ οπωσδηποτε!!!!και μεικα απ la praire!!!
μακια

Δημοσίευση σχολίου