Love me...

Love me...

αγαπημενα φεβρουαριου!

Σας δειχνω καποια προιοντα που τα εχω αγορασει προσφατα..
Γινανε αγαπημενα μου  και εχω ολοκληρωμενη αποψη πλεον!!




Κοριτσια αυτη ειναι η βραδινη μου φροντιδα για το προσωπο μου!

1)volpaderm aha cream..tης frezyderm!!
Μου αρεσει πολυ την χρησιμοποιω 1.5 μηνα περιπου 4 με 5 φορες την βδομαδα.
Ειναι με οξεα φρουτων και κανει απολεπιση!!Σας εχω ξαναμιλησει πιο παλια!!
Τζουζει για 2 με 3 λεπτα...το δερμα σας λαμπει φαινεται πεντακαθαρο...
Εννοειτε θα το ξαναπαρω....

2)clarins doux exfoliant lotion de clarte..
Θα ειναι παντα στα αγαπημενα μου... την λατρευω!!!
Και για αυτο σας εχω μιλησει σε παλιοτερο post!!
Λοσιον απολεπισης που ενισχυει τη λαμψη...
Την χρησιμοποιω ηδη 1 χρονο..εχει φοβερο αποτελεσμα λαμψης...
Ενα βραδυ βαζω αυτην και το αλλο την κρεμα της frezyderm!!

3)biotherm lotion purifying toner...
Λοσιον καθαρισμου με μικροκοκκους και εκχυλισμα l digitata...
Μια πολυ καλη λοσιον οντως κανει φοβερη δουλεια καθαριζει σε βαθος...

4)κρεμα νυχτος της nuxe creme prodigieuse nuit!
Αυτη η κρεμα ενυδατωνει και θρεφει τελεια το δερμα μου...
Ειδα διαφορα μεγαλη γιατι ειχε στεγνωσει το δερμα μου πολυ..
Την εχω καιρο αλλα αυτο το μηνα μου εκανε το κλικ να την δοκιμασωω...
Μυριζει υπεροχα....σαν ενα μπουκετο λουλουδια!!
Την βαζω εναλλαξ με της frezyderm!!

5)biotherm anti shine purifying cleansing gel!!
Φανταστικο τζελ καθαρισμου...το δερμα μου ειναι σα μωρου!!
Και αυτο το προιον αυτο το μηνα το τιμησα ιδιατερως!!
Και με βγαζει ασπροπροσωπη!!

6)frezyderm face mask argilla..
Μια μασκα με αργιλο...αποσυμφορει τους πορους..
Αναζωογονει το δερμα...εκανε καλη δουλειτσα...
Τελικα ειναι ακριβη μου τελειωσε γρηγορα...
Δεν τις συγκρινω με τις fresh line με τιποτα!!!!!!!!!!
Ειναι πολυ καλυτερες φυτικες φρεσκιες και η τιμη τους τελειες...
Που ελεγα ειναι ακριβες!!

7)loreal ideal soft micellaire!
Το ξερετε ολες...δροσερο καθαριζει καλα...
Το μακιγιαζ με τα ματια δεν ειμαι τοσο ευχαριστημενη...
Αλλα το χρησιμοποιω καθε μερα γαι τον καθαρισμο μου!

8)elvive fibralogy!
Απο τα καλυτερα σαμπουαν που εχω μυρισει ΤΕΛΕΙΑ....
Κοριτσια οντως τα νοιωθα πιο πυκνα τα μαλλια μου!!!
Ναι θα το ξαναεπαιρνα...

Απο μακιγιαζ τι χρησιμοπιησα πιο πολυ αυτον τον μηνα..
Τα ξερετε σας τα εχω ξαναδειξει!!


Και τα αρωματα αυτου του μηνα!!!


 ΕΡΩΤΑΣ FRESH LINE ΕΡΕΒΟΣ!!!!!!!
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΣΟΚ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ!!!!!!
ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑΞΙ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ!!!

ΜΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ!!ΑΝ ΚΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!



3 σχόλια:

Μαρω Λ. είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!Θα συμφωνίσω απόλυτα για το προιόν απο Clarins που έχεις στα αγαπημένα σου,γενικώς τα προιόντα αυτής της εταιρείας μου αρέσουν πολύ γιατί δούλευα παλαιότερα σε αυτήν την εταιρεία σαν αισθητικός και τα χρησιμοποιούσα συνέχεια και μπορώ να πω ότι έχω πολλά αγαπημένα προιόντα από Clarins!!

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

πολύ ομορφα όλα!!! το fibralogy θελω και εγω καποια στιγμη να το παρω!!! φιλια!!!

vasw roump είπε...

καλημερα κοριτσακια μου γλυκα χρονια πολλα!!μαρω μου εχω τρελαθει με αυτην την λοσιον της clarins!!αν και δεν επαιρνα ποτε τιποτε απο αυτην την εταιρεια...αλλα λεω να δοκιμασω και αλλα προιοντα..να ξερεις πρωτη φορα μενω σταθερη σε κατι 3 φορες την εχω παρει...δεσποινακι να το παρεις το σαμπουαν ειδικα αν εχεις λεπτη τριχα!!!σας φιλω γλυκα!

Δημοσίευση σχολίου