Love me...

Love me...

νεες αγορες και προιοντα που χρησιμοποιω αυτο το διαστημα!




Κοριτσια καλησπερα..σημερα θα σας μιλησω για τα χυμα αρωματα που πηρα απο πατιστα!!
Εννοειτε ημουνα πολυ αντιθετη με αυτο το θεμα!!
Μεχρι που ειδα το βιντεο απο το σοφακι...στο youtube..την εμπιστευομαι τρελλα!!
Πραγματικα αλλαξα γνωμη...πηρα την allien,την cloe και την la vie est belle!!
Μυριζουν ολοιδια επαθα πλακα!!!!
Λοιπον απο χθες φοραω την cloe εχει απιστευτη διαρκεια!!!
Και βεβαια εκανα το τεστ την φορεσα ετσι,,μυριζε αλλα οταν εκανα μπανιο
και την φορεσα εχει πολυ μεγαλυτερη διαρκεια!!!
Τα 50ml 5.50ε!!!!!!!!!!!!!
Σοφακι μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!Με εσωσες!!!!


MAYBELLINE SUPER STAY 24 BOLD MATTE!!!

Δυστυχως απαγοητευτηκα.......
Δε στρωνει καθολου καλα και κανει κομματακια....
Εκανα διαφορα κολπα με μολυβι απο κατω η κονσιλερ αλλα τιποτα!!!
Οσο τρελαθηκα με το super stay 14 lipstcks τοσο με αυτο χαλαστηκα!!
Ειναι ανεξιτηλο....αλλα τι να το κανεις...εχει και ενυδατωση απο την αλλη πλευρα..
Αλλα ειναι χειροτερο κολλαει και εχει απαισια οψη!!!
Τωρα τον δοκιμασα και με της aden no 10 και καπως διορθωθηκε...
Δε κανει αυτα τα κενα και τα τριψιματα!!!


Με το χρωμα του τρελαθηκα και το πηρα!!!!
Και τωρα δειτε το αποτελεσμα με το aden μαζι!!
Καπως καλυτερο!!

Σε καμια περιπτωση δεν εχει την αποδοση χρωματος που εβαλα στα χειλη μου....
Στο χερι δειχνει τελειο..αλλα δεν ειναι...
Ακριβο τζαμπα τα λεφτα μου!!!
Τιμη 15,57ε!!

COLGATE MAX WHITE ONE & DOVE MASK KAI CAUDALIE!!

H μασκα μαλλιων της dove καλη αλλα δε με τρελανε!!
Πιστευω η pantene δε συγκρινονται!!!Με τιποτα!!
Αλλα δε πειραζει σε προσφορα την βρηκα μιση τιμη οποτε αξιζει!!
Τιμη 2,75ε μονο!!

Το στοματικο διαλυμα χωρις αλκοολ!!!
Πολυ δροσερο και ευχαριστο και δε καιει!!
Λεει οτι λευκαινει τα δοντια για να δουμε!!!
Το ειχε προσφορα ενα +ενα δωρο!!!
Τιμη γυρω στα 7.00ε....
Φανταστικα για 2 τεμαχια!!!

Το ελεξηριο της caudalie!!!
Bλεπω οτι πολλες κοπελες εχουν τρελαθει!!
Μου μυριζει σαν azax μην γελατε....
Και νοιωθω οταν το βαλω σαν κολλημενο το δερμα μου!!!
Θα το χρησιμοποιησω να δω..λεει οτι εχει εκπληκτικα αποτελεσματα!!
Σε κοκκινιλες στιγματα και σταθεροποιει το μακιγιαζ!!
Ηταν δωρο δε ξερω τιμη!!!

Σαπουνι κορρε!!!!
Μεγαλη αποτυχια.............δεν κανει αφρο με τιποτα!!
Ειχα και το βανιλια..δεν μου αρεσει καθολου!!!
Νομιζω οτι δεν πλενομαι νοιωθω το  δερμα μου απλυτο!!!
Και δεν μυριζει καθολου ελαχιστα!!!
Κριμα!!!!!!!!!!!!!

Σαπουνι apivita με κοκκους γαι αδυνατισμα και κυτταριτιδα!!!
Μου αρεσει πολυ!!το συνδιαζω με το γαντακι που βλεπετε!!!
Βεβαια δε κανει τιποτα απο μονο του!!
Θελει διατροφη και ασκηση και απλα βοηθαει!!!
Θα το ξαναπαρω σιγουρα!

Δαφνελαιο το ξερετε ολες!!!
Ειναι για την τριχοπτωση φοβερο!!!
Το βαζω 4 φορες το μηνα με καλο μασαζ και το αφηνω 3 ωρες!!
Ειδα βελτιωση και πυκνωσανε τα μαλλακια μου!!!
Τιμη δεν θυμαμαι!!!!!!!!!!!!


COVERDERM ΠΗΛΙΝΓΚ ΛΕΥΚΑΝΤΙΚΟ!!
Ειναι ωραιο με λεπτους κοκκους...
Οντως λευκαινει το δερμα μου!!το παρατηρησα στο δερμα της μαμας μου!!
Φανηκε η διαφορα!!!
Η ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 13 Ε!!

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ
ΘΑ ΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ!!!
ΜΑΚΙΑ!!


6 σχόλια:

pelisbeautyblog είπε...

αυτό το στοματικό διάλυμα θέλω πολύ να το δοκιμάσω!μεγιά σου!
pelisbeautyblog

vasw roump είπε...

να το δοκιμασεις ειναι πολυ ευχαριστο απο ολες τις αποψεις..και να σου πω το πρωι δεν εχεις κακοσμια καθολου!!!!!!!μακια πελι μου!!!

Vicky Marple είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το ποστ και φυσικά για τα καλά αρώματα τύπου συμφωνώ απόλυτα, μερικά διαρκούν πιο πολύ και από τα αυθεντικά. Επίσης θα ήθελα να δοκιμάσω το δαφνέλαιο γιατί μου αρέσουν τα φυσικά προιόντα με αποτέλεσμα!

vasw roump είπε...

βικακυ μου ομορφο!!!!!!!!!!!!!εγω εχω παθει πλακα 3 μερα φοραω την cloe και ειναι υπεροχη και απιστευτη διαρκεια!!!!!!!!!
μακιααααααααα

Maria Pinto είπε...

Εγώ έχω δοκιμάσει αρώματα τύπου απο 3-4 διαφορετικά καταστήματα και μόνο με το 1 έμεινα ικανοποιημένη. Θα δοκιμάσω και απο Πατίστα να δω! Το Cloe δεν το έχω μυρίσει, τα άλλα δύο υπέροχα! Το στοματικό διάλυμα δεν το είχα προσέξει κάπου, θα το πάρω σίγουρα! Όσοα για την μάσκα μαλλιών εμένα μου συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο! Λάτρεψα την Dove και δεν μου άρεσε καθόλου η κόκκινη της Pantene που πήρα. Αυτά τα λίγα!

vasw roump είπε...

μαρακι το στοματικο διαλυμα ειναι πολυ ωραιο!!η cloe απιθανη!!!να πας να την μυρισεις!!ειμαι ευχαριστημενη απο πατιστα τωρα τα φοραω 1 βδομαδα..κρατανε πολυ!!!μακια!

Δημοσίευση σχολίου