Love me...

Love me...

νεες αγορες οικονομικες και θαυματουργες!!!!!!!!


Καλησπερα ομορφουλινες μου!!!
Οπως ολες ξερετε εχω στρεψει το ενδιαφερον μου στα πιο ευρειας και οικονομικα καλλυντικα!!!
Αν και παλια ουτε το συζητηγα..ειχα λοξα μονο με τα επωνυμα...
Βεβαια στις εποχες μας ειναι δυσκολα για ολους μας να ξοδευουμε μια περιουσια 
στην τρελλα μας που εχουμε με την ομορφια και περιποηση!!!
Θα σας δειξω μερικες αγορες που εκανα και ειμαι απολυτα ευτιχισμενη!!!



Πουδρες maybelline....
Maybelline super stay 24h..την πηρα πριν 1 βδομαδα..σας ειπα οτι ξετραλαθηκα μαζι της!!
Και την πετυχα στα 10ε!!Ειναι πολυ καλυπτικη στρωνει ωραια και εχει φοβερες αποχρωσεις..!!
Αλλα δυστυχως στις 2 με 3 ωρες γυαλιζω πολυ!!!!Το τσεκαρα τωρα 4 μερες!!!

Maybelline dream mat powder..
Δεν ειναι τοσο καλυπτικη σαν την super stay!!!
Ομως κοριτσια μου μου κραταει ματ το δερμα μου και 8 ωρες!!!!
Οποτε αυτην θα ξαναπαρω...και ενω δεν ειναι τοσο καλυπτικη δειχνει τελειο το δερμα μου!
Και αυτη 10 ε την ειχα παρει!!!




Παλλετα μαγικη dorothy!!
Εκει που χαζευα πεφτει το ματι μου εκει...μου αρεσανε πολυ τα χρωματα..
Εχει πολλες αποχρωσεις και κανει μακιγιαζ διαφορα..
Λεω κατσε να δω γραφουν???μπα!!!
Και παθαινω την πλακα μου!!!ισα ισα ακουμπησα το δαχτυλο μου!!
Απιστευτη αποδοση χρωματος και καλη διαρκεια...ηδη την φοραω 4 ωρες χωρις primer!!
Aπιθανη μονο αυτο σας λεω!!!!και εχει και 2 ρουζακια..
Τιμη super 6,40ε....



Beauty line....μανο και gliter!
ενα καθαρο κοκκινο ανοιξιατικο πανεμορφο νο 648!
Τα gliter ειναι ασημι 395,φουξια μωβ 614 και το κοκκινο 611!!!
Τιμη το καθενα 1,50ε!


Dorothy l lipstick no 729....
Το απολυτο ροζ barbie!!!Στρωνει τελεια δεν ειναι εντελως ματ!!
Αυτο που με τρελανε ειναι το χρωμα του σπανια μου πανε τοσο ανοιχτα εντονα ροζ!!
Ειναι πολυ καλο πανω μου ολοι μου το ειπανε....
Καλη διαρκεια...τιμη 4,90ε....
Αρχησα και συμπαθω πολυ την dorothy!!


Aρωμα τυπου manifesto yvses laurent!!
Kαταλαβατε οτι επαθα μανια με αυτα τα αρωματα...
Αλλα το πιο σημαντικο ειναι οτι βρηκα και την ιδια κρεμα σωματος!!!!!!!!!!
Στον πατιστα ειχε μονο τα αρωματα και τα 50 μλ 5,50ε...
Ομως στα beauty com ειχε τα 50μλ 6,50ε...αλλα ειχε και την κρεμα σωματος!!
Που εννοειτε την πηρα γιατι ηταν ιδια ακριβως με την αυθεντικη...
Το αρωμα θα κραταει ακομη πιο πολυ φυσικα!!
Τα 330μλ μονο 5,90ε...
Υπεροχο σετ..ποσο χαρουμενη ειμαι!!!

Pantene bb cream..........
Εχω ακουσει τοσο θετικα σχολια ειπα να την παρω...
Δε την εχω δοκιμασει σημερα την πηρα..
Την πετυχα στο σκλαβενιτη μειον 3 ε!!!
Απο 7,28 μονο 4,28ε...
Γιουπι!!!!!!!!!!!

Κοριτσια αν εχετε δοκιμασει καποιο απο ολα
αφηστε μου σχολια!!!!!!!!!
μακια!










8 σχόλια:

Vicky Marple είπε...

Λοιπόν η dream matte είναι υπέροχη πούδρα και έχω να πω για το κραγιονάκι το ροζ ότι είναι εκπληκτικό - το χρώμα του και μου θυμίζει ένα που έχω από wet n' wild. Mε γεια τα πραγματάκια και όντως δεν χρειάζεται μια περιουσία για να ικανοποιήσουμε την τρέλα μας για τα καλλυντικά!

vasw roump είπε...

βικακυ μου και δεν την χρησιμοποιουσα την dream matte..και ξαφνηκα λεω κατσε να την βαλω..και καταλαθος στον γαμο του αδερφου μου αντι να παρω μαζι μου την estee lauder double wear...πηρα την maybelline...και ξετρελαθηκα....οσο το καργιον πηρα κοπλιμεντα πολλα!!!ναι το εχω βαλει καλα στο μυαλο μου!!τελικα υπαρχουν και καλα καλλυντικα και να μην δινω μια περιουσια!!ειχα κολλημα!!!

Stacey K είπε...

Τέλεια όλα! Να τα χαρείς! Τα μανο απο beauty line τα λατρεύω, από dorothy δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά το κραγιόν και η παλέτα φαίνονται πολύ καλό! Τελικά τα οικονομικά καλλυντικά πολλές φορές είναι και καλύτερα από τα ακριβά και τα επώνυμα... κι εγώ αυτό το κόλλημα είχα παλιά!
http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

vasw roump είπε...

γεια σου ομορφια μου!!!!συμφωνουμε σε ολα..πανε οι χρυσες εποχες.....τελεια η dorothy!!!stacey μακιααααααααααα

Χαρά Σωτηροπούλου είπε...

Με γεια σε όλα !!!! Αυτη τη Ντόροθι θελω να τη βρω και εγω !!!!! Η αλήθεια ειναι πως σε όλα ρούχα, καλλυντικά εάν ψάξουμε μπορούμε να βρούμε αρκετούς θησαυρούς , αρκεί να μην ειμαστε προκατειλημενοι !

vasw roump είπε...

χαρα μου εχεις απολυτο δικιο..αυτη η προκαταληψη με εφαγε!!!σου λεω τωρα κανα 3 μηνο..που το ψαχνω βρισκω πολυ ωραια καλουδια..αλλα ειχα κολληματαρα....η παλλετα θεικη στα beauty com..εχει στο αεροδρομιο στο factory outlet στο κορωπι!!και θα πουλαει και ο χοντος...μακιαααα

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

με γεια σου όλα!!! φιλια!!!

vasw roump είπε...

δεσποινακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ!!!

Δημοσίευση σχολίου