Love me...

Love me...

αγαπημενα προιοντα ομορφιας,περιποιησης και μακιγιαζ για το 2013!

1)CLARINS DOUX EXFOLIANT
LOTION DE CLARTE...
Σας το εχω ξαναδειξει ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει για λαμψη στο προσωπο μου!
Ειναι λοσιον που φοριεται 4 φορες την εβδομαδα...ειναι σαν πηλινγκ....
Με οξεα φρουτα...κανει το δερμα λαμπερο και βαθια απολεπιση!
Το λατρευω το εχω παρει 3 φορες....
Θα το παιρνω παντα!
Εχω δει πολυ μεγαλη διαφορα στο δερμα μου απο θεμα λαμψης!

2)FREZYDERM VOLPADERM AHA CREAM!
Λοιπον ακουγα τοσα για αυτην την εταιρεια...
Να πουμε οτι ειναι ελληνικη,και να προσπαθουμε να στηριζουμε την ελλαδιτσα μας!
Εχω μεινει αφωνη απο το προιον....ΜΠΡΑΒΟ FREZYDERM!
Aπομακρυνση νεκρων κερατινοκυτταρων,ενυδατωση & μειωση λεπτων ρυτιδων
Αυξηση της φυσιολογικης κυτταριτικης ανανεωσης...
Ειναι μια κρεμα με οξεα φρουτα..και κανει βαθια απολεπιση...
Εχει εκπληκτικα αποτελεσματα.....
Τα οξεα φρουτων δινουν λαμψη μαγικη...απομακρυνουν στιγματα κλεινουν πορους.
Γενικα ειναι οτι χρειαζομαστε....για να εχουμε δερμα πορσελανη...
Λενε 2 φορες την βδομαδα..εγω τη βαζω καθε βραδυ....αφου πλυνω το προσωπο μου πρωτα...
Απλα λενε το πρωι πρεπει να φοραμε αντηλιακη κρεμα οπωσδηποτε γτ εχει τα οξεα φρουτα..
Να μην μας ερεθισει...εγω δεν εχω παθει τιποτα....
Ειμαι μικτη προς λιπαρη για αυτο...στις πιο ξηρες επιδερμιδες θα θθελει 2 φορες την βδομαδα...
Εχει πολυ καλη τιμη 37,00ε...αλλα on line την παιρνετε 26,00...
Πιστεψτε με ειναι και καλυτερη απο επωνυμες μαρκες που πηρα 100ε και!!!

3)FREZYDERM ACTIVE BLOCK SPF 25..
Η καλυτερη αντιλιακη που εχω δοκιμασει..γενικα δεν τις θελω γιατι λιπαινουν το δερμα μου..
Ειναι φανταστικη σαν να φορας ενυδατικη...και κανει το δερμα βελουδο.
Στρωνει τελειο το μεικ απ!
Αντιγηραντικη αντιλιακη φωτοπροστασια ενυδατικη δραση και μειωση δερματικων ερεθισμων!
Το τελειο προιον τα κανει ολα!!!!!!!!!!!
Τελεια τιμη 24,00ε και on line 17e!!!

4)BIOTHERM GEL NETTOYANT ASSAINISSANT
ANTI SHINE PURIFYING CLEANSING GEL!
Σας το εχω ξαναδειξει....ειναι ενα σαπουνι απο μεταξι!
Ετσι νοιωθω οταν πλενω το προσωπο μου!
Μοναδικη αισθηση!!
Εχει εκχυλισμα l.digitata...
Θα το ξαναπαιρνα σιγουρα,ιδανικο για μικτες λιπαρες επιδερμιδες...
Ητιμη του καλη γυρω στα 18 με 20 ε! 

5)RADIANT NATURAL FIX
Τι να πω εμεινα εκπληκτη....
Απιστευτο μεικ απ ιδιο με της estee lauder double wear!
Oλη μερα ματ το προσωπο,καλυπτει εκπληκτικα και στρωνει μαγικα!
Ναι θα το ξαναπαρω το αγαπω!
Η τιμη στα 21ε.............

6) LANCOME LA BASE..
Βαση με σιλκονη για να γινεται το προσωπο ακομα πιο πορσελανη!
Πολυ καλο!
Πανακριβο 45ε....
Δε το ξαναπαιρνω...θα παρω της radiant που ειναι το ιδιο με 17ε!!!

7)BLANX ΛΕΥΚΑΝΤΙΚΗ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ!
Η καλυτερη ever!!!!!!!!!!!
Oντως κανει δουλειτσα ασπριζει τα δοντια!
Τιμη 7ε στα hondos!

8)FRUCTIS COODBYE DAMAGE!
Σιλκονη για την ψαλιδα....δεν ξερω αν το κανει!
Απλα ξερω οτι μου τα κανει μεταξι...μυριζουν τελεια και δεν λαδωνουν!
Πηρα 1 συν 1 δωρο 7 ευρω νομιζω!!  

9)CLINIQUE COMPACT MAKE UP SFP 15
6 IVORY....
ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..
Καλυπτε τελεια και το χρωμα φανταστικο δε φαινοταν...
 Λεει οτι ειναι και για παναδες και σημαδια οτι προστατευει!
Θα το ξαναπαιρνα!!!!!
 Τιμη 40ε και δε θυμαμαι..αλλα αξιζει γτ εχω ακομη λιγο!

10)SEVENTEEN 02 PEARL FINISHING POWDER....
Την ξερετε ολοι..σας εχω ξαναμιλησει για αυτο το προιoν...
Κανει για πολλες χρησεις!το λατρεψα....
 
11)RADIANT LUMMIERE 03!
Απο τα καλυτερα κονσιλερ που εχω!
Καλυπτικο και διαρκει ωρες!
Τιμη 11ε καπου εκει δε θυμαμαι! 

12)RADIANT ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΔΙΑ...
ΝΟ 07..Ωραια δουλειτσα κανει!

13)RADIANT MAGNA LASH!!
Καλη οχι αυτο που ακουγα....υστερια και μανια!!!
Γιατι χρησιμοποιω lancome kai channel!!!
Oi κοπελες που χρησιμοποιουν μονο essence ειναι τοτε εκπληκτικη αυτη!!!
Ωραιο αποτελεσμα δινει αν και βγαινει πολυ προιον στην αρχη μουτζουρωνεσαι...
Και δεν μου αρεσει γτ μετα απο λιγο αφηνει κομπακια πεφτει η μασκαρα!
Αλλα θα την τελειωσω..απο τις πιο καλες σε δευτερες μαρκες! 

14)LIP PEN ΑΠΟ H&M PASSIONATA PINK...
Ομορφο βολικο διαρκει 2 ωρες...
Γραφει ικανοποιητικα...Η ΤΙΜΗ 4.ΟΟε..


15) KORRES BRONZING POWDER 02 SUNGLOW WARM...
Το ειχα χρονια.δε το ειχα βαλει ποτε!
Το ανακαλυψα πριν 5 μηνες....το λατρευωωωωωωωωωωωωω
Δε κανω μακιγιαζ χωρις αυτο πλεον!!

16)ADEN LIP CREAM!
To καλυτερο που εχω δοκιμασει..
Οικονομικο πολυ!
Μενει ωρες σταθερο γραφει κατευθειαν!
Το μονο που δεν μου αρεσει ξεραινει τα χειλη!
Οποτε 20 λεπτα πριν το βαλω φοραω liposan...
Τιμη 5,00ε
Νο 10 απο τα καλυτερα ροζ φουξια!!!

17)SEVENTEEN MATTE LIPSTICK!
Σας τα εχω ξαναδειξει!
Ειναι ερωτας οτι καλυτερο εχω δοκιμασει σε ματ κραγιον!
Η τιμη απιστευτη 9,90ε..
Αποδοση χρωματος σουπερ.........και μενουν ωρες....
Εχω τα νο 13 και 21!! 

18)FLORMAR LONG WEARING NO23!
Ειναι υπεροχο απο ολες τις αποψεις..χρωμα διαρκεια και δε  ξεραινουν τα χειλη!
Τιμη 7.00ε...τζαμπα με σχεση με την ποιοτητα τους!!
Αυτο το χρωμα το αγαπω φουξια!

19|ESSENCE STAY WITH ME!
Τα ξερετε ολες...
Τα πηρα απο περιεργεια!
Η ποιοτητα τους ειναι φανταστικη σχεση με την τιμη τους!
Κρατανε το πολυ 2ωρες...

Πηρα το 07 κιςς κιςς κιςς και το 03 candy bar!

20)ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΘΕΙΚΕΣ!!!
HORST KIRCHBERGER!
Ειναι συγκλονιστικες!!!!!!
Απλα δεν θελει ουτε βαση τιποτα!
Μενουν ωρες 15 και γραφουν μαγικα και αποχρωσεις τρελλες!
Τις λατρευωωωωωωω
Η τιμη γυρω στα 25ε!  

 21)LAVAL EYE SHADOW GREY COLLECTION...
Εδω και αν επαθα την πλακα της ζωης μου!!!!!!!!
Κοριτσια ειναι μοναδικες...
Αποδοση τελεια και διαρκεια 18 ωρες και!!!!!!
Χωρις βαση τιποτα..και τα χρωματα απιστευτα...
Η τιμη τι να σας πω 2 ευρω ολη!!! 
ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ!! 


2 σχόλια:

Katerinaki opws panta είπε...

Μόλις σε ανακάληψα, πολύ ωραία πραγματάκια..!!!
Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου.. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά να τα λέγαμε και εκεί..!!!

http://kalhspereaa.blogspot.gr/

vasw roump είπε...

σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!
αμε τωρα παω!!!

Δημοσίευση σχολίου